Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › Astra H station van Engee
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2015 om 13:44 #17273865
het lijkt mee te vallen:
Maar als je goed kijkt (afgezien de steenslagplekjes, die meteen zijn bijgewerkt), valt het niet mee.
na de gebruikelijke voorbereidende handelingen als foamen, wassen, kleien etc is de auto in meerdere stappen gepolijst met de Rupes 21, in combinatie met microfiber cutting en finishing pads met Magicone polijstmiddelen.
En het eindresultaat:
na het polijsten is de auto ontvet en voorzien van Waxaddict Vitreo, welke op mijn eigen auto al 2x de 7 maanden standtijd heeft behaald.
16 oktober 2015 om 05:16 #18299167Superblij met het resultaat!! Was echt nodig!
16 oktober 2015 om 17:49 #18299168Mooi resultaat chef king:
16 oktober 2015 om 20:17 #18299169Ik vind een Astra H eigenlijk wat minder qua vormgeving maar die van jou is wel heel sjiek!
Resultaat van de poetsbeurt mag er ook zijn. :thumb17 oktober 2015 om 02:46 #18299170AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ziet er heel goed uit. Een vraag, om de hoeveel keer heb je van pad gewisseld omdat deze verzadigd raakte? Of anders gezegd, hoeveel oppervlakte doe je met 1 pad, en in hoeveel stukken van welke afmeting?
Ik heb inmiddels ook alle spullen in huis, DAP, pads, en ga het binnenkort voor het eerst proberen.. Weet dus dat pads tussendoor uitgespoeld/gewreven moeten worden met water en daarna gedroogd door even op de machine leeg te draaien.. Maar weet alleen nog niet goed hoe vaak enzo..
17 oktober 2015 om 09:21 #18299171Ziet er top uit hoor. :thumb
18 oktober 2015 om 12:37 #18299172@pixels: dat hangt helemaal af van de hoeveelheid van het product wat je gebruikt, wat voor pad je gebruikt etc. Ik gebruikte hier een microfiber pad die je regelmatig tussendoor borstelt en schoonmaakt.
Ook een foampad maak je tussendoor regematig schoon met warm water en evt een heel klein drupje dreft. Daarna droogdraaien op de machine maar dan wel boven een emmer zodat als ie eraf vliegt, dar ie in de emmer belandt. Hoe vaak je dat moet doen, dat ligt zoals gezegd aan de hoeveelheid product wat je gebruikt. Dat merk je vanzelf…. Als je na elk paneel moet schoonmaken gebruik je echt teveel product. Van de andere kant is het nooit verkeerd om vaker tussendoor de pad schoon te maken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.