Astra H station subwoofer aansluiten

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H station subwoofer aansluiten

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Cornholio

all,

ik wil gaan proberen om mijn platte pioneer subwoofer aan te sluiten op mijn CD30 MP3, middels een RCA adapter,
      subwoofer heeft alleen spanning, remote en rood/witte tulp nodig.
      ik ben aan het uitzoeken waar ik tegenaan kan lopen, en hoe ik wat het makkelijkste kan doen.

als eerste zat ik te kijken naar de RCA adapter zelf,
      moet deze perse achter de radio aangesloten worden ? of kan ik deze ook bij de achterspeakers aftappen ? scheelt me weer wat draad doortrekken, en mn radio hoeft niet los.

ten tweede, waar kan ik het beste de blauwe draad op aansluiten ? zit er ergens achterin een punt waar dit kan ? bij mn REC in de buurt ofzo ? of moet dit voorin gebeuren ?

en als laatste, waar kan ik het beste mn spanning vandaan halen ? direct van mn accu ? waar kan ik door mn schutbord heen ?

Cornholio

niemand ? :shock:

Juhroen

De tulp kabels zou ik gewoon van je radio afhalen, Plus direct vanaf de accu met een zekering ertussen.
          De remote gaat normaal gesproken ook vanaf de radio. Nu weet ik niet uit me hoofd of je radio een remote heeft.
          Anders kun je hem aansluiten op het draad na contact.
          Ik begrijp alleen niet helemaal wat je met die rca adapter aanwil?

opel-mark
          Deelnemer

ik zit even te denken, maar volgens mij heeft de cd30 mp3 geen tulp aansluiting voor een versterker, mijn cd30 in iedergeval niet.
            dus dan zou je moeten gaan knippen in de originele bedrading om het signaal op te pikken van je speakers, en dan liefst van beide speakers (dus links en rechts) en daar is maar een plek waar die beide zitten en dat is bij de radio.

Mark

Juhroen

In dat geval kun je er zo’n verloop stekker tussen zetten. Dan spaar je in ieder geval je bedrading. Zelf ben ik daar niet zo’n fan van in verband met de vertraging van de woofer. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik van een beetje tempo in de muziek houd :thumb En dan stoor je je daar al snel aan.

Cornholio

wat voor adapter bedoel je precies ? heb je een linkje met een voorbeeld ? ik laat bij voorkeur mn bedrading intact.
                kan ik de radio zonder problemen loshalen ?

Juhroen

Voorbeeld: http://www.pimtensen.nl/car-hifi/102c-aansluitmaterialen/156l-adapters/8382d-necom-sia-p20-iso/” onclick=”window.open(this.href);return false;
                  Dit is een adapter die je dus tussen de stekker van je speakeruitgangen zet. Hieruit komt dan je tulp kabel die naar de versterker gaat.
                  Maar als ik foto’s van jouw radio zie ziet het er naar uit dat daar geen DIN stekkers opzitten. De bruine en de zwarte. Dus dat word
                  ook een probleem.

Anoniem

Hierbij een foto van mijn dvd90 denk dat de CD30 een soort gelijke aansluiting heeft aan de achterkant

imported_Gsifreak
                    Deelnemer

Ik had je toch al uitgelegd hoe je het moet doen??

De stekker van de kabelboom(bruine stekker) sluit je aan op de converter en van de convert gaat hij achter in de radio.
                      je trekt een massa kabel vanaf je accu met een zekkering door naar achter, en de – pak je van de carroserie achter.
                      en de blauwe kabel heb ik aangesloten op een geschakelde plus..

voila en het werkt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.