Astra H spookt

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H spookt

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273586
    firefly18
      Lid sinds:
      20 January 2010

      Hallo,

      Laatste tijd heeft onze astra uit 2004 rare streken.
      Regelmatig is het zo dat de klok niet goed staat en na een tijdje klopt het dan wel weer?
      Nou werkte van de week de claxon niet, volgende dag ineens weer wel(zekering ziet er goed uit).
      Vanmorgen stonden ineens de gevaren lichten te knipperen met de auto op slot.
      Ook zijn er momenten dat de auto niet wil starten, gooit de startmotor ook niet rond dan, welke het na een aantal minuten dan wel weer doet….

      Al met al vreemde bedoeling, iemand een idee waar dit vandaan komt en wat er eventueel aan te doen is?

      Mvg

      Rob

      #18296763
      stefanDTI
        Lid sinds:
        10 May 2007

        Ga eerst eens na of de modificatie al is uitgevoerd aan je stuurkolommodule (CIM) ..

        Dat kan al een deel van je probleem veroorzaken.

        #18296764
        firefly18
          Lid sinds:
          20 January 2010

          Top even daarop gezocht inderdaad lijkt veel van mijn klachten vandaan te komen.
          Van de week even koekeloeren in de kolom.

          #18296765
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            Even naar de dealer er is een terugroep actie voor geweest (kostenloos)

            #18296766
            stefanDTI
              Lid sinds:
              10 May 2007

              Ho Mark , het ligt eraan van welk bouwjaar de astra is…
              Want op een gegeven moment loopt het af ,dat ze hem “gratis” modificeren.

              #18296767
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                aha dat wist ik niet, normaal gesproken zou het gedaan moeten zijn bij de dealer als hij voor een beurt terug kwam, en ik geloof ook dat de meeste eigenaren een brief van opel nederland hebben gehad hierover, omdat die van mij grijs geimporteerd is uit het buitenland had ik geen brief gehad, en dus eerst contact gezocht met opel Nederland waarna ik een e-mail kreeg met daarin dat de dealer het kosteloos moest doen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.