Astra H Radio vervangen met touchscreen kan dat ?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H Radio vervangen met touchscreen kan dat ?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    baboe
    Deelnemer

gewoon 1 van pioneer nemen is gewoon goed

ahrend

Daar zal dan ook wel een heel ander prijskaartje aanhangen neem ik aan ;)

opel-mark
        Deelnemer

bovendien heeft de radio in de astra H een knik in het midden, een andere radio erin maken ziet er vaak niet uit

mich-92

heej,

heb ook eens een klein vraagje…
            heb nu sinds het weekend een zendai in mn astra h … vind et een zeer goed toestelletje voor de prijs enkele nadelen; als je usb of i-pod luisterd vind ik het lastig dat het volledig touch is voor het scrollen naar beneden,
            als je achteruit rijd komt er gewoon een zwart scherm … kan je dit afzetten of is dit altijd zo?
            voordelen; hij neemt alles over van stuurwielbediening tot boordcomputer.
            navigatie kan je allemaal regelen in de instellingen qwa geluidsvermindering enzo…
            nu men enige nadeel is… sinds ik de zendai heb werkt men cruise control niet meer.. weet iemand of de radio er iets mee te maken heeft??
            men batterij is wel afgekoppeld geweest.. heeft et iere iets mee te maken??

michael

suurtje
            Deelnemer

Dat zwart scherm dat kun je uitschakelend bij instellingen van je autoradio heb ik ook gedaan bij me zendai toen ik hem nog had. Maar van je cruisecontrol lijkt me niet dat het door je radio komt.

mich-92

@suurtje wrote:

Dat zwart scherm dat kun je uitschakelend bij instellingen van je autoradio heb ik ook gedaan bij me zendai toen ik hem nog had. Maar van je cruisecontrol lijkt me niet dat het door je radio komt.

en waar moet je da dan doen, heb alles afgezocht staat nergens bij ;s

suurtje
                Deelnemer

Bij settings van de radio staat ergens iets over rear camera en dat kun je dan uitvinken

OscaR-16v
                  Deelnemer

@DMLB ceo wrote:

Welkom hier.

Is mogelijk.
                    http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra%7B47%7Dvectra%7B47%7D…–autoradio-navigatie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.navaudio.nl/products/Opel-navigatie-Piano-Black-Editie-vectra%7B47%7Dvivaro%7B47%7Dastra-enz..html” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.navaudio.nl/products/Opel-navigatie-Parrot-Bluetooth%2C-TMC-Navigatie-Boord-computer-en-Dual-Tuner-!.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik heb afgelopen week via navaudio een radio besteld voor mijn auto doordat ik daar via deze topic terecht kwam. maar nu ik alle slechte ervaringen op internet lees over dit bedrijf wel aardig geschrokken :wtf

mag hopen dat het allemaal goed verloopt, zo niet ben ik 450 euro lichter :fy1

opel-mark
                    Deelnemer

Ze hebben een winkel in Best voor het geval er iets mis is :thumb

OscaR-16v
                      Deelnemer

@opel-mark wrote:

Ze hebben een winkel in Best voor het geval er iets mis is :thumb

dat zag ik via de site. we hopen er het beste van.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.