Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra h ombouwen naar xenon
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 december 2014 om 11:36 #17269372
Goedemiddag ,
even een vraag, ik heb dus een opel astra h gtc uit 2007.
deze heeft af fabriek geen xenon.Nu heb ik deze koplampen gezien:
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4986/koplampen-opel-astra-h-xenon-ccfl” onclick=”window.open(this.href);return false;sommige van jullie vinden ze niet mooi.. ik persoonlijk ben er verliefd op, nu zijn deze lampen staat er specifiek bij voor een astra met origineel xenon, dat heeft de mijne
dus NIET!Hoe kan ik deze lampen ombouwen dat ze in mijn astra zonder af fabriek xenon dus wel werken? Dat ik een losse xenon set nodig heb met d2s fitting snap ik..
Maar het schijnt dat je iets moet ombouwen in de koplamp zelf kwa bedrading??Gr Richard.
4 december 2014 om 11:57 #18263143Als de aansluit stekker hetzelfde is als de originele xenon dan zal je inderdaad extra massakabel moeten maken.
Hier staat ook een duidelijk How-To:
http://www.astratuningclub.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=133&t=10277Hiermee is het mij ook gelukt :thumb, weliswaar met de originele koplampen.
4 december 2014 om 14:42 #18263144Kan die link helaas niet openen…
correctie hij werkt.. op die andere lampen zitten dezelfde aansluitingen. denk dat ik dit opstakel is ga proberen om te tackelen.. nu kwa drukte in december lukt dat helaas niet.
thanks!
4 december 2014 om 21:58 #18263145Informeer anders eerst ff bij GM tuningparts,Eugene weet precies waar die over praat :thumbup :thumbup Misschien is het makkelijk te maken,maar misschien ist een hele operatie,ik volg deze ff ;)
5 december 2014 om 07:01 #18263146Het is redelijk eenvoudig. Er zit een massa kabel in de koplampunit zelf. Deze gewoon doorverbinden met pin 9 en 10. Xenonsetje erin en gaan!
5 december 2014 om 15:56 #18263147@ahrend wrote:
Informeer anders eerst ff bij GM tuningparts,Eugene weet precies waar die over praat :thumbup :thumbup Misschien is het makkelijk te maken,maar misschien ist een hele operatie,ik volg deze ff ;)
Eugene praat enkel maar naar zijn eigen portomonee.
je kunt beter voor iets origineels gaan dan heb je namelijk wel kwaliteit, als je dan toch echt die b kwaliteit wil hebben kijk dan op marktplaats daar betaal je stukken minder voor dezelfde koplampen.
5 december 2014 om 20:51 #18263148@TheFist wrote:
Goedemiddag ,
even een vraag, ik heb dus een opel astra h gtc uit 2007.
deze heeft af fabriek geen xenon.Nu heb ik deze koplampen gezien:
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/4986/koplampen-opel-astra-h-xenon-ccfl” onclick=”window.open(this.href);return false;sommige van jullie vinden ze niet mooi.. ik persoonlijk ben er verliefd op, nu zijn deze lampen staat er specifiek bij voor een astra met origineel xenon, dat heeft de mijne
dus NIET!Hoe kan ik deze lampen ombouwen dat ze in mijn astra zonder af fabriek xenon dus wel werken? Dat ik een losse xenon set nodig heb met d2s fitting snap ik..
Maar het schijnt dat je iets moet ombouwen in de koplamp zelf kwa bedrading??Gr Richard.
Hoi Richard,
Mocht je vragen hebben kun je altijd even mailen op info@gm-tuningparts.nl
help je graag verder. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.