Ging net boodschappen doen, niks aan de hand. Kom ik terug wil ik wegrijden, voelt te pook ineens als snot. Voel geen enkele weerstand meer. Motor aan of uit maakt niets uit. Koppling in of uit ook niet. Koppeling voelt normaal.
Koppeling is nog geen 20dkm oud dus dat lijkt me niet de oorzaak.
Kabels gaan vanaf de pook naar de versnellingsbak, kijk eens onder de motorkap of de kabels nog op de versnellingsbak vast zitten, kan zijn dat ze daar los geschoten zijn.
door de vele pech weet ik redelijk wat van mn auto, maar ik heb geen idee waar ik dan moet kijken. Tis een 2 liter turbo dus de motorruimte zit ramvol. Misschien een plaatje waarop ik t kan zien. ik zit al te kijken op de vuaxhall workshop manual maar daar kan ik t niet zo snel vinden
Als je voor je auto staat met de kap open.. Heb je je distributie van de motor links en je versnellingsbak recht.. Aan de achterzijde aan de kant van het schutbord van de auto zie je een klein torentje uit je versnellingsbak steken..Daar zitten schakelkoppelingen op waar je schakelkabels aan zitten.. Opel17 bedoeld dat je daar moet kijken of je kabels aan je bak vast zitten.. Zijn vaak plastic of hard kunstof achtige koppelingetjes.. Die kunnen bij teveel kracht kapot gaan.. O.a. bij vervanging van d koppeling als ze niet voorzichtig geweest zijn..