Astra H na doormeten rode kabel verwarming vreemde geluiden

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H na doormeten rode kabel verwarming vreemde geluiden

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ojepege

In mijn Astra H zit geen geschakelde 12v aansluiting. Ik heb gelezen in het forum dat er onder de radio,
      bij de verwarming een dikke rode geschakelde kabel ligt. Verwarming uitgebouwd en de stekker los gemaakt van de
      de verwarmingsknoppen. Toen met een multimeter gemeten en inderdaad de rode kabel is geschakeld.

Toen ik dit wist heb ik alles weer aangesloten om te bedenken hoe ik een en ander ga doen. Bij het starten van de
      auto hoor ik nu de eerste 30 seconden het geluid van (lijken) servo’s die open en dicht gaan. Dit was eerst niet.
      Heb ik iets geactiveerd/verprutst in het elektronische systeem en wat is er aan te doen? Ik krijg geen meldingen
      op de BC.

OscaR-16v
      Deelnemer

volgens mij maakt elke astra h die geluiden :jerry

die van mij hoor je het ook, zelfs als de auto net van slot is. mijn zus haar astra h station doet het zelfde

ojepege

Geluid was me eerder niet opgevallen. Heb de auto net een paar dagen dus ik moet de specifieke geluiden
          nog leren onderscheiden. Als vast bedankt voor de reactie.

Juffer1
          Deelnemer

De Servo’s hoor ik alleen bij het afsluiten van de auto, niet bij het starten van de auto.

Geschakelde plus kan je beter achter de verlichtingsschakelaar weg halen.

ojepege

Juffer1 waarom is dat beter? Is de geschakelde van de verwarming niet veilig?

Juffer1
              Deelnemer

Waarom zou dat veiliger zijn ? Als je Climate Controle hebt dan is het nog maar de vraag of je daar überhaupt een geschakelde plus kan weghalen.

ojepege

Heb de dikke rode draad door gemeten en deze is geschakeld. Heb ondertussen de 12v aan gesloten en het werkt! Contact aan: spanning, contact uit : geen spanning. Met de rode draad bedoel ik de draad die aan de rechterkant samen met een groene, paarse en andere kleuren in de unit gaan. Deze draden zitten onderelkaar in de stekker.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.