Astra H koppeling maakt geluid bij half ingedrukt

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H koppeling maakt geluid bij half ingedrukt

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272653
    krihonda
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 November 2014

      Hallo iedereen

      Als ik de koppeling lichtjes induw dan rammelt er iets onder aan de motor.
      Als ik de koppeling volledig loslaat of volledig induw hoor ik niks vreemd.
      (het is niet echt ratelen maar het geluid lijkt eerder op vibrerende plastic)

      Het is me pas gisteren opgevallen, maar is misschien al langer ?,?
      Het is niet echt positief voor mijn gemoedsrust, nu de auto vakantie naar spanje voor de deur staat.

      Iemand een idee?

      Bedankt

      #18289861
      Serion
        Lid sinds:
        16 September 2006

        @krihonda wrote:

        Hallo iedereen

        Als ik de koppeling lichtjes induw dan rammelt er iets onder aan de motor.
        Als ik de koppeling volledig loslaat of volledig induw hoor ik niks vreemd.
        (het is niet echt ratelen maar het geluid lijkt eerder op vibrerende plastic)

        Het is me pas gisteren opgevallen, maar is misschien al langer ?,?
        Het is niet echt positief voor mijn gemoedsrust, nu de auto vakantie naar spanje voor de deur staat.

        Iemand een idee?

        Bedankt

        ikzelf heb dat nog nooit gehad bij mijn astra station h, wellicht toch even langs de garage rijden? :)

        #18289862
        Mikail
          Lid sinds:
          13 June 2015

          Bij mij schommelde de motor / auto zelfs als ik dat deed. De dealer heeft koppelingsplaat + drukgroep vervangen wat bij mij het probleem heeft opgelost. Laat het iig even nakijken

          Sent from my SM-G920F using Tapatalk

          #18289863
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            volgens je auto gegevens heb je een dual mass vliegwiel en een 6 versnellings handbak…
            niet om je te laten schrikken maar een dual mass vliegwiel kan bij het oplaten komen van de koppeling ook erg rammelen als deze erg versleten is…

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.