Astra H koplampen ruilen Chroom <==> Zwart

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H koplampen ruilen Chroom <==> Zwart

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    jwvanyperen
    Deelnemer

Wie O Wie,

Heeft, en wil zijn zwarte koplampunits ruilen voor mijn chrome

Deze heb ik nu

en deze zou ik willen

Omdat mijn set origineel moeten de zwarte natuurlijk ook origineel zijn :D

Spacejam
      Deelnemer

ik heb de zwarte nog liggen. je kan ze overnemen als je wilt maar niet ruilen ;).

jwvanyperen
        Deelnemer

Spacejam oke,

Goed om te weten, en misschien kom ik er nog op terug hoor.
          Maar ik probeer nog even of er iemand is die zou willen ruilen, ik heb er (nog) niet zoveel haast mee en anders moet ik weer met die van mij gaan lopen leuren:cry
          Ik weet wat ze bij GM-tunningparts kosten dus zal je wel niet zo veel vragen toch ;)?:jerry

miraltje
          Deelnemer

er is een gezegde, van ruilen komt huilen.

gewoon verkopen en vervolgens nieuwe/2de hands kopen, ruilen is vragen om problemen.

no offence maar ik krijg de indruk dat je je cabrio te inpulsief hebt aangeschaft, je wilt nu ander koplampen, maar je wilde ook al een andere kleur leren interieur.

je had beter nog even door kunnen zoeken totdat je wel een gevonden had die aan al je eisen voldeed,nu moet je vanales nieuw/2de hands of dmv ruieln aanpassen naar je smaak.

Simaan
            Deelnemer

De ene koopt hem kant en klaar de andere koopt hem kaal zodat die hem zelf luxer en mooier kan maken. Ik denk dat iedereen dat wel kan begrijpen, toch? En als mensen niet tegen bepaalde post “topics” kunnen lees je rustig verder in plaats van een stukje onzin als reactie te plaatsen waar niemand wat aan heeft en deels wel als beledignd kunt bechouwen. Dit leidt ook weer tot dit soort reacties en dat op de mooie zonnige paasdag.

jwvanyperen
              Deelnemer

Nee hoor echt niet impulsief ;)
                Maar omdat de dealer me stalkte :vertag omdat hij een koper had voor mijn vorige auto en in 2010 nog van de TT af wilde, kon ik de deal financieel niet laten lopen. En daar kwam nog bij, ik wilde WEL perse een automaat.
                Ik moet wel zeggen dat ik door het forum wel op allerlei ideeen kom hoor hahaha.
                Maar als je een occasion koopt is ie nooit zoals je het zelf zou doen/bestellen, daarom probeer ik hem (voor mij nog) perfecter te maken.
                De saddle brown kleur bekleding was niet mijn 1e keus geweest maar het stoort me zeker niet hoor.
                Het was meer (omdat mijn zoon ook een TT heeft wel met antraciet leder) wij na 6 bacardi cola’s midden in de nacht op het idee kwamen om te ruilen.
                Ik denk dat ik met de donkere koplampen weer een stukje dichter bij het ( voor mij ) perfecte plaatje kom of ben gekomen. Wat het me (tot nu) heeft gekost had ik tot St. Juttemis kunnen zoeken. Verder ben ik zo handig :o als 10 die niet handig zijn, dus probeer ik hier op het forum ieder geval slimmer :jerry te worden want eerst ging alles via de dealer.

Een heel verhaal,,
                Maar ik schrijf dit omdat ik er van uit ga dat je uit intresse en goede bedoelingen dit geschreven hebt ;)en daarom recht heb op een uitleg :D

astra-gtc-freak

[rquote=1920091&tid=146955&author=jwvanyperen]Nee hoor echt niet impulsief ;)
                  Maar omdat de dealer me stalkte :vertag omdat hij een koper had voor mijn vorige auto en in 2010 nog van de TT af wilde, kon ik de deal financieel niet laten lopen. En daar kwam nog bij, ik wilde WEL perse een automaat.
                  Ik moet wel zeggen dat ik door het forum wel op allerlei ideeen kom hoor hahaha.
                  Maar als je een occasion koopt is ie nooit zoals je het zelf zou doen/bestellen, daarom probeer ik hem (voor mij nog) perfecter te maken.
                  De saddle brown kleur bekleding was niet mijn 1e keus geweest maar het stoort me zeker niet hoor.
                  Het was meer (omdat mijn zoon ook een TT heeft wel met antraciet leder) wij na 6 bacardi cola’s midden in de nacht op het idee kwamen om te ruilen.
                  Ik denk dat ik met de donkere koplampen weer een stukje dichter bij het ( voor mij ) perfecte plaatje kom of ben gekomen. Wat het me (tot nu) heeft gekost had ik tot St. Juttemis kunnen zoeken. Verder ben ik zo handig :o als 10 die niet handig zijn, dus probeer ik hier op het forum ieder geval slimmer :jerry te worden want eerst ging alles via de dealer.

Een heel verhaal,,
                  Maar ik schrijf dit omdat ik er van uit ga dat je uit intresse en goede bedoelingen dit geschreven hebt ;)en daarom recht heb op een uitleg :D [/rquote]

Mijn volgende opel moet ook zeker een automaat zijn.
                  En ik ben het ook helemaal met jan eens dat het leuk is om achteraf je auto naar je eigen smaak aan te passen.
                  Nog sterker veel dingen wist ik niet eens van dat ze te krijgen waren op m’n gtc!
                  En ben ik achteraf ondermeer door dit forum optie’s tegen gekomen die ik ook graag op m’n gtc wilde hebben.
                  En ik denk ook dat juist hier de plek is om deze dingen met elkaar te bespreken omdat de mensen hier hun auto ook als hobby zien en niet alleen als vervoersmiddel.

jwvanyperen
                  Deelnemer

Gelukkig ik dacht al dat ik de enige was :thumbup :jerry:jerry

Maar gaat ze ook morgen nog wel even in het verkoop forum zetten. moet ff kijken welke het precies zijn

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.