astra h IDS+ probleem

Forumindex Forums Modellen Astra astra h IDS+ probleem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    just1n0

hoi,
      ik rij een opel astra h gtc 2.0L turbo,
      sinds kort gaat me lampje van ids+ branden, maar sinds dien als me auto stationer draaid gaat me toeren teller steeds op en neer wat kan hier het problem zijn en heeft het met elkaar temaken?

jpdw1971
      Deelnemer

hoi  mijn naam is joop ik heeft even een vraagje ik rij nu zelf in een astra h gtc opc maar nu blijf bij mijn ook het ids+ lampje branden stationer draaid gaat me toeren teller steeds op en neer mijn vraag is is het bij jou nog gelukt om dat voor elkaar te krijgen en zo ja zal jij het mijn kunnen vertellen m.v.g joop :good:   :good:   :good:

liviu2004
        Deelnemer

Uitlezen, er is geen andere optie.

jpdw1971
          Deelnemer

hoi heb ik laten doen en gaf aan schokbreker rechts achter net een nieuwe er op laten zetten maar foud code nog steeds is er iemand die een schema heeft van de cdc module en waar de module zit bij de astra h gtc opc

liviu2004
            Deelnemer

Welke foutcode?

jpdw1971
              Deelnemer

o dat weet ik niet heb hem bij de opel uit laten lezen en die zij mijn schokbreker rechts achter is stuk  en vandaag een nieuwe er onder laten zetten maar de fout code gaf die nog aan nu zoek ik een schema van de bedrading dan kan ik even kijken of er geen breukje in zit

liviu2004
                Deelnemer

Dan ga terug naar opel, uw schokbreker is ok, waroom betaal je een nieuwe als niet nodig?

Als Opel zegt schokbreker is defect, dan waroom foutcode komt terug? geen verantwoordelijkheid, niets? Hoe kan dat?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.