Astra H GTC kopen? *UPDATE, gekocht!!!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H GTC kopen? *UPDATE, gekocht!!!!!!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    GTS Vectra
    Deelnemer

Zeker een mooie Astra :thumb

Groeten Jurgen,

Opeltje17
      Deelnemer

@jaimey wrote:

Ik denk het niet.. Het lawaai loopt gelijk aan het toerental…. Kan ik zo bij die kachelmotor?

Mooie astra :thumb

Maar je weet zeker dat het je kachel is?? want als het toerental gerelateerd is zal het niet te maken hebben met je kachelmotor, dit staat los van mekaar.

Wat voor geluid is het precies?? misschien een filmpje uploaden??

jaimey
        Deelnemer

Ik weet 99% zeker dat het de kachel is. Als ik de airco op 16 graden heb hoor ik hem niet, op het moment dat de airco warme lucht gaat blazen hoor je hem. Zet ik de blower op 0 is alles stil en zet ik hem op 1 dan is hij er weer. Ik zal morgen inderdaad eens een filmpje proberen te maken

Opeltje17
          Deelnemer

Heb je een automatische airco?

Anders moet je eens proberen om je airco uit te zetten(ECO) en dan weer gaan rijden kan best zijn dat je de airco pomp hoort, dat verklaart dan weer dat het met de toeren mee gaat.

jaimey
            Deelnemer

http://youtu.be/TLAZCszt8a4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Het is gelukt om een filmpje met geluid van binnen te maken, ik heb nog steeds geen idee wat het zou kunne zijn.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.