Astra H GTC kofferbak

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H GTC kofferbak

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    TheFist

Goedemorgen!

Even een vraagje,

De achterklep van mijn astra h gtc doet het niet goed meer, een tijdje heb ik het probleem gehad dat de klep gewoon goed dicht zat, maar dat hij op het dashboard aangaf dat de klep open stond,

En nu sinds 2 dagen werkt het lampje niet meer, dus als de klep open is, hoor ik dus geen signaal meer, en geen lampje op dash, de verlichting in de kofferbak werkt ook niet meer.

Is het slot nu overleden??

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Engee
      Deelnemer

Kans is groot. Heb dit ook gehad met mijn GTC. Nieuw slot erop en was opgelost. Kan ook zijn dat de puntjes van het slot slecht contact maken met de sluiting. Daar kun je ook nog naar kijken.

Succes :thumb

Juffer1
        Deelnemer

Kofferbak bekleding eraf halen en het slot in de klep even demonteren.
          Als je het slot ook demonteert dan zie je in het gedeelte waar die haak zit een schakelaartje zitten.

Controleer eens of dat nog wel op zijn plek zit.
          Heb dit eerder zelf ook gehad (net als 2 kennissen) en nadat ik het schakelaartje weer op de juiste plek heb gezet geen problemen meer gehad.

TheFist

Nou de oorzaak is gevonden, tovh iets anders als wat ik had gehoopt.. Haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.