astra H geen spanning op aircopomp

Forumindex Forums Modellen Astra astra H geen spanning op aircopomp

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    jonasbee27
    Deelnemer

Ik heb geen spanning op mijn aircopomp,hoop dat het een zekering of relais is. Weet iemand waar ik de zekering of het relais van mijn airco kan vinden?
      Het is een astra 19cdti station van 2006 instructie boekje heb ik er niet bij helaas!!

Bedankt alvast voor jullie hulp! gr

Astra H OPC-Line
      Deelnemer

Heb je geen lekkage in je airco systeem?
        Als de druk in je systeem te laag is krijg je ook geen spanning op je pomp dit om je pomp te beschermen.
        Zou eerst kijken of je lekkage in je systeem hebt bijv condensor.

jonasbee27
        Deelnemer

Nee dat is het niet,de airco is afgeperst en staat goed op druk en zit vol. Maar als ik mijn stekker loshaal van de pomp en op die stekker meet krijg ik geen spanning als de airco inslaat,dus het zit voor de pomp vandaar dat ik hoop dat het de zekering of relais is.
          Bedankt voor je snelle reactie!
          Weet iemand nog waar ik de relais en of zekering kan vinden?

Haasje17
          Moderator

Maar hoor je hem dan inslaan? Want dat komt er wel degleijk stroom op te staan. Even uitlezen en kijken wat het aricopomprelais doet.

jonasbee27
            Deelnemer

Nee ik hoor hem niet inslaan. Ik heb daarom ook de stekker uit de pomp getrokken en gekeken of er spanning op komt als ik de airco aan zet,dit is dus niet het geval. Dan moet het toch eigelijk de zekering zijn. Ik heb ze allemaal gecontroleerd omdat ik niet weet welke van de airco is maar ze zijn allemaal goed.

Famempeters

er zit in het Airco leiding systeem een hoge en lage druk schakelaar bij te hoge druk schakeld de pomp uit en bij te lage druk schakeld hij niet aan dus is er geen stroom dus voeding bij de stekker .

ok zit er een temparatuur geregelde schakeling in onder de 6 graden doet de pomp ook niks.

wijs is naar een Airco boer toe en de basis laten nakijken meestal iets van 17,50€ word hij getesd wat er loos is .is het een drukwachter of geen vloeistof genoeg of de magneet koppeling ???? dat weet je dan .

verder kan je hier niet veel zelf aan doen helaas ,,p.s pas op met als de pomp stuk is doe geen sloop pomp kijk op markt plaats onder je eigen merk en type en op airco daar heb je zat keuze uit nieuwe pompen voor een uiters scherpe prijs .

zelf 2 x afgemonteerde pomp gemonteerd omdat ik met vullen geen kosten had maar is naatje na een maand of 3 weer leeg NIET DOEN DUS .

Bert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.