Astra H geeft error code: ECN 59761

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H geeft error code: ECN 59761

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258247
    MPWPeter
      Lid sinds:
      16 April 2012

      Van de week even een 12v aansluiting in de bagageruimte aangesloten. Handig dat bij een H Caravan de bekabeling en de zekering daarvoor al voorgelegd is af-fabriek! :wors

      Net even de gaspedaal-rempedaal errorcheck gedaan en de auto geeft ECN 59761. Heeft iemand een werkplaatshandboek liggen waar deze code in te vinden is? Misschien de aansluiting nog met de OPCOM inregelen?

      #18149080
      MPWPeter
        Lid sinds:
        16 April 2012

        Excuses, ik heb een typefout gemaakt: het ECN is: 59761.

        #18149081
        beurjean
          Lid sinds:
          19 July 2011

          Thermostaat kapot?

          #18149082
          inzane19
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2007

            Even google gebruikt en in een topic (russen) staat dit: ECN (59761) P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open

            #18149083
            MPWPeter
              Lid sinds:
              16 April 2012

              @inzane19 wrote:

              Even google gebruikt en in een topic (russen) staat dit: ECN (59761) P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open

              Ik had ook al even gegoogled, maar dan zonder de 7 er in, dan krijg je werkelijk helemaal niets :shock: Ik moet toegeven dat het een gevalletje “eerst kijken, dan zeiken” was: :swear: Net de OPCOM aangesloten en meteen de foutcodes uitgelezen. Uiteraard kreeg ik meteen de juiste info te zien in het programma. De ECN gereset en een paar keer de auto gestart: error blijft weg :thumb

              #18149084
              inzane19
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 June 2007

                Kijk :) altijd goed als het opgelost is.

                Veel rij plezier nog

                #18149085
                MPWPeter
                  Lid sinds:
                  16 April 2012

                  :thumb

                  #18149086
                  MPWPeter
                    Lid sinds:
                    16 April 2012

                    @MPWPeter wrote:

                    @inzane19 wrote:

                    Even google gebruikt en in een topic (russen) staat dit: ECN (59761) P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open

                    Ik had ook al even gegoogled, maar dan zonder de 7 er in, dan krijg je werkelijk helemaal niets :shock: Ik moet toegeven dat het een gevalletje “eerst kijken, dan zeiken” was: :swear: Net de OPCOM aangesloten en meteen de foutcodes uitgelezen. Uiteraard kreeg ik meteen de juiste info te zien in het programma. De ECN gereset en een paar keer de auto gestart: error blijft weg :thumb

                    :swear
                    Vandaag is ‘ie weer terug… zit er iets anders op dan een complete thermostaat te vervangen bij een H?

                    #18149087
                    MPWPeter
                      Lid sinds:
                      16 April 2012

                      Nog even een update:
                      volgens de VOD is er niets aan de hand: als er geen lampje bij gaat branden (dat gele autootje met stekksleuteltje) is er geen fout. Dat de foutmelding terugkomt, betekent zonder dat lampje niets…

                      :hmmz

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.