Astra H dvd90 inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H dvd90 inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sam111
    Deelnemer

HI

Ik heb eindelijk een dvd90 weten te scoren alleen nog een cid scherm rgb Kabel en een raampje

weet iemand wat zo n rgb kabel kost en waar ik eventueel nog op moet letten

bedankt

Juffer1
      Deelnemer

RGB kabel is bij de dealer te bestellen. Kost zo’n 70 euro meende ik.

Allereerst heb je je security code van je auto nodig. Deze staat op je car pass en is een 6 cijferige code.
        Zonder deze code absoluut niks loshalen, afmelden of gaan verwijderen.

Waar je op moet letten is dat je eerst jou huidige radio en scherm afmeld voordat je deze gaat demonteren.
        Daarna moet je er zeker van zijn dat jou DVD90 ook afgemeld is uit de auto waar deze uitkomt.
        Is dat niet gebeurd dan zal je een melding “safe” krijgen en is de radio onbruikbaar.

Ditzelfde dient ook met je CID scherm te gebeuren. Deze dient ook 100% zeker te zijn afgemeld uit de auto waar deze uitkomt.
        Een CID heb je trouwens in 2 uitvoeringen, met een 2 en een 3 regelig display.

Om het afdekraam los te kunnen halen zul je het hele middenconsole (Asbak, kachelbediening / ECC, radio, voorfrontje) los moeten gaan halen.

Verder is het allemaal redelijk plug en play. Het aan en afmelden net als het programmeren van de code indexen in de auto dienen met een Tech2 door de dealer te gebeuren. Met een OP-Com is dit niet mogelijk.
        Verder moet je even kijken welke software versie scherm je hebt omdat de allereerste CID’s niet met de DVD90 overweg kunnen.

Als je een Astra uit 2004/ 2005 hebt kan het zijn dat de dealer de radio en het scherm niet ingeleerd krijgen als ze afgaan op je VIN identificatie. In dat geval moeten ze een auto uit 2005 of 2006 kiezen in de lijst en daarmee de code index programmeren.

Sucses met je ombouw !

Gr. Arjan

Sam111
        Deelnemer

OK helemaal top

duidelijk mijn astra is van eind 2007 ik weet niet of de dvdv90 is vrijgegegeven (heb wel de securitycode van de dvd90 weet niet of dat helpt) maar ken een bedrijf in breda die dat wel doet zonder hiervoor de originele auto te hebben zeg maar ik moet alleen dus nog een scherm hebben en kabel en raampje morgen alvast even bestellen en de gps kabel natuurlijk !!!

moet de gps nog ergens op een speciale plek mbt ontvangst

groet

Juffer1
          Deelnemer

Een radio heeft geen security code ! Die security code zit IN de auto en dus dient de radio ook IN die auto te worden af en aangemeld.

Ik wens je dan ook veel sucses in Breda, want er zijn er al tientallen die met een radio zitten die dus niet is afgemeld en dus onbruikbaar is.
            Als ze dat in Breda wel kunnen dan is dat zeker een adresje om te onthouden.
            De GPS muis ligt bij mij op het hemeltje tegen het dak aan (magnetische voet)

Sam111
            Deelnemer

ok toppi

ik ga aan de slag

thanks

Astra 1.4 NZ
              Deelnemer

en hoe staan de zaken nu?

Sam111
                Deelnemer

dvd90 is onderweg cid schermpje nog rgb kabel en gps dan gaan we beginnen

Tusk
                  Deelnemer

waar heb je de dvd90 vandaan?

Sam111
                    Deelnemer

Hè man

Marktplaats 325 euro Maar niet vrijgegeven !

Spacejam
                      Deelnemer

Het kan ook allemaal met de OP-COM, maar af en toe komt het voor dat de diefstalbeveiling niet geactiveerd kan worden. Mij is het nu 4x wel gelukt met de OP-COM. Ook de beveilingscode is vrij te geven maar dit kunnen slechts enkele mensen met de OP-COM advanced

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.