Astra H displaysafe probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H displaysafe probleem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    MitchellvandeSluis
    Deelnemer

Hallo , ik ben sinds afgelopen week eigenaar van een Astra H , deze heeft alleen het probleem dat er een andere radio is ingezet (CD30) , waardoor ik op de boordcomputer aangeeft displaysafe , waardoor ik nu eigenlijk bijna niks meer kan met de boordcomputer , ook kan ik nu niet de temperatuur zien van de motor? Aangezien het dashboard geen metertje ervoor heeft , ik wou al zowieso zsm een andere radio systeem erin doen namelijk deze : https://www.audiovolt.nl/product/navigatie-multimedia-car-link-en-android-opel-grijs-antraciet-wifi-dab/ , mijn vraag is nu wat ik dan straks nog wel kan met de boordcomputer? Aangezien ik er nu ook niks mee kan..

opel-mark
      Deelnemer

display safe geeft aan dat de anti diefstal beveiliging niet is ingeschakeld, je zult je security code moeten hebben om met de opcom beide weer met elkaar te verbinden(boordcomputer met radio), het is te hopen dat beide apparaten vrijgeschakeld zijn anders kun je dit niet zo maar weer op elkaar aanmelden.

MitchellvandeSluis
        Deelnemer

Probleem inmiddels verholpen door een nieuwe radio :good:  ik kan ook via de setting van de radio nog in me boordcomputer de tijd instellen etc

4D4C0224-B0DD-44C6-9A6F-DC06941B2BD5

opel-mark
          Deelnemer

in dit geval is dus de boorcomputer nog in diefstal beveiliging en de radio was vrijgeschakelt

met een aftermarket radio heb je dan geen probleem en kun je het gewoon gebruiken.

speedrazorr
            Deelnemer

Hallo,

Ik ben Michel bezit een astra h met display safe.

Er zat een aftermarket Android radio in bij aanschaf maar die is stuk bij het los halen van de radio kreeg ik melding display safe ik heb geen idee hoe ik de melding weer weg krijg.

Kan iemand me daar bij helpen?

Met vriendelijke groet

Michel

Opeltje17
              Deelnemer

Een andere aftermarket radio monteren.

Of een originele, maar dan zul je de security code van de auto moeten hebben en een afgemelden originele radio. Om het display en de radio aan elkaar te koppelen.

Makkelijkste is een aftermarket pasklare android radio

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.