Astra H, display krijgt kuren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H, display krijgt kuren

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    jeroeno
    Deelnemer

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Sinds een paar weken hadden we een paar oplichtende pixels op de streep onder de radio-aanduiding. Dat werd van t weekend opeens 2x zo groot, en vandaag zit er ook opeens een kring rond het huidig verbruik.

Het stomme is, als het display uit is, zie je in het zwart ook die dingetjes.
      Heeft iemand enig idee of dit te verhelpen is? Of op z’n minst een manier om te voorkomen dat dit erger wordt?

Zal wel een duur geintje worden om zo’n display te vervangen vrees ik? Ik hoop eigenlijk dat dat niet nodig gaat zijn. :(

Alvast heel erg bedankt.

opel-mark
      Deelnemer

ligt er een beetje aan, nieuw betaal je de hoofdprijs, maar ik verwacht dat je een goede 2e handse wel rond de 100 euro kan vinden, moet je er wel goed opletten dat hij afgemeld is anders heb je er niks meer aan.

Mark
        http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

jeroeno
        Deelnemer

@opel-mark wrote:

ligt er een beetje aan, nieuw betaal je de hoofdprijs, maar ik verwacht dat je een goede 2e handse wel rond de 100 euro kan vinden, moet je er wel goed opletten dat hij afgemeld is anders heb je er niks meer aan.

Mark
          http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Dank je wel.

Ik vrees dat dat aan en afmelden ook niet gratis gebeurt? De dealer staat nou niet bepaald bekend om z’n scherpe prijzen :)
          Enig idee of er een oorzaak is aan het opeens zo snel kapot gaan van dat ding? Vocht? Kou?
          Verder niks aan te doen dus?

burner2008
          Deelnemer

Ik had dat ook bij mijn oude F, leek wel of het met de kou steeds erger werd.. mijn H heeft er nog geen last van.

opel-mark
            Deelnemer

ik heb geen idee waarom die van jou problemen heeft, bij de ouder types vermoed ik het loslaten van de geleidende stip waardoor je pixeluitval krijgt, maar bij jou zit een vlek wat eerder duid op een beschadiging/lek.

Het aan en afmelden durven ze nog wel eens wat geld voor te vragen bij de dealer, maar dat kun je ook met een opcom doen, het scherm kun je zelf ook makkelijk vervangen, er zijn hier meerdere leden die een opcom hebben misschien zit er ook wel een bij jou in de buurt die je even kan helpen met het aan en afmelden zonder daar idioot veel voor te vragen.

zelf heb ik bij mij het simpelste scherm vervangen voor een gid zoals er bij jou inzit, hier gekocht bij een ander forumlid, dus ik wist zeker dat hij afgemeld was, even het oude scherm afmelden, nieuwe inbouwen en aanmelden en de instellingen goed zetten.

Mark
              http://www.AstraTuningClub.nl

Dave440
              Deelnemer

Ik heb er ook last van. Het lijkt een typisch GID scherm issue te zijn…

opel-mark
                Deelnemer

de gid van mij is uit 2004, althans als het goe dis, geen idee of er een slechte serie is geweest of dat ze het op den duur allemaal krijgen.

Patrickj20

Hele goeie ervaringen met http://www.kfzpix.de/fla/” onclick=”window.open(this.href);return false;
                    afgelopen jaar heb ik hier mijn CID kleuren scherm laten repareren. Dealer nieuwprijs 1200 euro, bij hun incl. programmeren 450 euro. CID is een kleuren scherm.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.