Astra H, CD30 mp3

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H, CD30 mp3

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    MCpistolee

Beste,

Ik heb een cd30mp3 waar geen aux vermeld is op het schema.
      Wel heb ik een kabeltje (3 draadjes)achter de handrem dewelke is aangesloten op de radio,waar normaal de aux ingangen zitten.
      Zou dit met onderstaande aux kabel dan lukken?
      http://www.ebay.nl/itm/Genuine-Vauxhall-MP3-Auxiliary-Cable-Astra-Corsa-Meriva-Vectra-Insignia-13255833-/370942930932″ onclick=”window.open(this.href);return false;

WillemR
      Deelnemer

Nee, denk het niet.
        Als op de sticker op de CD30 zelf, geen Aux staat dat heeft die radio intern geen aansluiting naar de pinnen, Aux werkt dus niet .

Dus als je dat wil hebben moet je op zoek naar een andere CD30.

MCpistolee

Is dan toch vreemd dat er wel een kabel is aangesloten op de radio, net op de pinnetjes waar er normaal aux is??
          Heb kabeltje besteld, zie wel wat het geeft en hou je op de hoogte

astrid_fahrer
          Deelnemer

Ik had in het verleden een CD70 gekocht via de Duitse Ebay, deze zou volgens de verkoper AUX in hebben en Twin audio.
            Eenmaal ontvangen stond er in het schema niks over de AUX pinnen vermeld dus ik was nogal verbaasd.
            Uiteindelijk een kabel besteld en correct aangesloten en hij werkt perfect :agent

Dus het is wel degelijk mogelijk dat je AUX gaat werken maar wel vreemd dat alles er zit behalve die Jack 3.5mm aansluiting?

Wat voor bouwjaar is je auto/radio?

MCpistolee

Auto is bouwjaar 2007 en op radio staat 2006 vermeld.
              Ik vind het ook vreemd, maar voor 25€ wil ik het wel eens testen met die kabel.
              Hoe geraakt ik dan uiteindelijk in aux menu op de radio?

Andre_Ede

Dan zal het bouwjaar 2006 zijn en het kenteken jaar 2007 denk ik

MCpistolee

Kabeltje is toegekomen, direct even getest… Maar geen aux in te vinden in het menu van de radio.
                  Hoe geraak ik daar? Moet dit mogelijk ingelezen worden met op com of tech 2?

MCpistolee

Ondertussen zelf wat geprutst met opcom, maar krijg niets te zien bij program code index zoals in filmpje hieronder:
                    http://www.youtube.com/watch?v=1EOMlqaRAps” onclick=”window.open(this.href);return false;

Iemand een idee?

Ook gaat de radio niet meer vanzelf aan en uit met contact.. Instelling op radio staan juist, ont log

MCpistolee

Niemand?

liviu2004
                      Deelnemer

@MCpistolee wrote:

Beste,

Ik heb een cd30mp3 waar geen aux vermeld is op het schema.
                        Wel heb ik een kabeltje (3 draadjes)achter de handrem dewelke is aangesloten op de radio,waar normaal de aux ingangen zitten.
                        Zou dit met onderstaande aux kabel dan lukken?
                        http://www.ebay.nl/itm/Genuine-Vauxhall-MP3-Auxiliary-Cable-Astra-Corsa-Meriva-Vectra-Insignia-13255833-/370942930932″ onclick=”window.open(this.href);return false;

er is geen aux in met uw cd30.

MCpistolee

jep, dat had ik ondertussen ook al door. Maar toch bedankt liviu.

maar na mijn gepruts met de opcom schakelt de radio niet meer automatisch aan/uit met de sleutel
                          Enkel nog met een druk op de volume knop.
                          Enig idee hoe dit op te lossen? Setting in radio menu staat juist

SimpleFace

Setting er weer afhalen van het onthouden. Radio uit/aan doen. Daarna setting weer goedzetten. Zou moeten werken.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.