astra h cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra astra h cabrio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Johnny
    Deelnemer

heb hier mijn vriendin haar opel astra h cabrio van 2007 staan en blijkbaar zoveelste fout van het dak .

Waar ze de auto heeft gekocht hadden ze gezegd dat de modulle stuk was dacht bij me zelf ga eerst zelf uitlezen .

Doe al de fouten weg en als ik nu op de knop druk voor het dak te open hoor ik de pomp lichtjes maar gebeurd niets .

Na veel proberen krijg ik dan weer fout dat de pomp te warm had .

Na controle staat de olie van de pomp juist iets boven min .

Wie kan me helpen met probleem .

Moet er wel bij zeggen koffer was heel nat bij aankoop en afvoer was verstopt .

Parking sensors gaan ook niet meer van als ik alles met contact spry gekuist heb .

Heb ik een zekering fout terug gestoken of wat maar krijg geen verbinding .

Hoop dat er hulp komt van hier want nu weet ik het ook niet meer .

Voor die reageren reeds vriendelijk bedankt .

Grts john

Ps is mijn vriendin haar auto :wacko: als ik niet opgelost krijg heb ik geen goede punten dus HELP :help: B-) B-) B-)

Marcel ATT
      Deelnemer

Welke foutmeldingen krijg je dan? Enkel wissen heeft weinig zin. Dan weet je nog steeds niet wat er loos is  :unsure:

liviu2004
        Deelnemer

[quote quote=18420405]fout dat de pomp te warm had [/quote]

Andere pomp nodig. Olie vervesen en leidingen schoonmaken. Alleen met gm olie!

BadBert
          Deelnemer

is deze storing opgelost?

gebeurde er echt helemaal NIETS met het dak, ook de kofferbak ging niet naar achteren?

Is het dak misschien als laatste gesloten met de noodprocedure, en de imbus op het kleppenblok niet terug dicht gedraaid?
            Als je dan blijft proberen, dan zal de pomp idd oververhitten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.