Astra H Bestuurdersstoel kraakt wordt er gek van

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H Bestuurdersstoel kraakt wordt er gek van

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227308
    Black GTC
      Lid sinds:
      5 September 2010

      De bestuurdersstoel kraakt vreselijk vooral bij bochten, drempels en accelereren. Ik hoor het gekraak achter waar de veren zitten en ben bang dat het aan die veren ligt en dat er niets aan te doen valt.
      Dit gekraak is ook bij de plasticen bekleding van binnenkant van de deur.
      Hebben jullie dit ook? De auto is van 2006 en ik ben de tweede eigenaar. Ik heb een jaar garantie nog. Het stoort me mateloos omdat ik het elke keer blijf horen als ik erin rijdt.

      #17744729
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        ineens laten vervangen want dat komt altyd terug, heb ik bij men vorige GTC ook late doen. Die had er al last van na 15.000km

        #17744730
        Black GTC
          Lid sinds:
          5 September 2010

          origineel gepost door Goossens Bjorn
          ineens laten vervangen want dat komt altyd terug, heb ik bij men vorige GTC ook late doen. Die had er al last van na 15.000km

          Je bedoelt dat ik de hele stoel moet laten vervangen of gaat het alleen om enkele veren of onderdelen?

          #17744731
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Als je toch nog garantie hebt, ga terug met die klachten en laat hun het daar uitzoeken.;)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.