Astra H audio vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H audio vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233993
    sjakie123
      Lid sinds:
      10 March 2011

      Hallo Allemaal,

      Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Astra h GTC ’07.
      Helaas staat hij nog bij de dealer maar de voorpret is begonnen :)

      Nu zou ik hem graag (zodra ik weer wat centjes heb) willen upgraden wat multimedia betreft…

      Er zit momenteel een cd70 navi + gid scherm in en het liefst zou ik er een 2din navi/video/mp3 combi inzetten en het gid scherm vervangen voor een aftermarket kleurenscherm aangesloten op mijn navi.
      Hiernaast zou ik een subwoofer + mono versterker in de kofferbak willen en alle speakers + speakerbekabeling vervangen.

      Ik heb al veel lopen zoeken en zie hier en daar mensen die hier in geslaagd zijn maar ik vroeg me toch af wat ik kan verwachten en wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn en wat ik eventueel nodig heb allemaal…

      Kan ik niet gewoon bijvoorbeeld een Pioneer 2din systeem met can-bus ondersteuning kopen die dan meteen alle functies van de boordcomputer over neemt ?

      #17832952
      astra-gtc-freak
        Lid sinds:
        3 March 2010
        #17832953
        kansberg
          Lid sinds:
          29 January 2011

          Hoi Sjakie123,

          In de eerste plaats gefeliciteerd met je aankoop en vooral veel plezier ermee!

          Je hebt woeste plannen lees ik zo. Een dubbel DIN systeem zal je BC fubcties niet kunnen ondersteunen, dus ik vrees dat hier de oplossing niet ligt. Je kunt natuurlijk wel een extra versterker en extra speakers plaatsen. Als je een origineel CID scherm plaatst van Opel, dan heb je eigenlik al een uitgebreid dubbel DIN systeem, bovendien behoudt je dan alle functies.
          Het enige wat je dan zult ontberen is bluetooth en DVD, maar daar moet je dan ook waarde aan hechten.

          Opel levert wel een bluetooth module, maar dit is een dure optie…..

          Gelukkig kun je er een nachtje over slapen :sleeping.

          #17832954
          sjakie123
            Lid sinds:
            10 March 2011

            [rquote=1888425&tid=144293&author=kansberg]Hoi Sjakie123,

            In de eerste plaats gefeliciteerd met je aankoop en vooral veel plezier ermee!

            Je hebt woeste plannen lees ik zo. Een dubbel DIN systeem zal je BC fubcties niet kunnen ondersteunen, dus ik vrees dat hier de oplossing niet ligt. Je kunt natuurlijk wel een extra versterker en extra speakers plaatsen. Als je een origineel CID scherm plaatst van Opel, dan heb je eigenlik al een uitgebreid dubbel DIN systeem, bovendien behoudt je dan alle functies.
            Het enige wat je dan zult ontberen is bluetooth en DVD, maar daar moet je dan ook waarde aan hechten.

            Opel levert wel een bluetooth module, maar dit is een dure optie…..

            Gelukkig kun je er een nachtje over slapen :sleeping.[/rquote]

            Bedankt allebei voor de reacties.
            Ik kan er inderdaad nog een aantal nachtjes over slapen ;)

            Die zenec heb ik gezien maar ik vraag me af of dat een vooruitgang is ten opzichte van de cd70….

            Dat er een stereo lijnuitgang op de navi70 zat wist ik niet maar kan ik daar ook high-low pas op aanzetten?

            Over dat CID scherm…
            Ik kan die gewoon aansluiten? Ik lees verderop dat ik dan eerst mijn gid moet afmelden :? en dan mijn CID handmatig moet programmeren? Of heb ik dat verkeerd?

            #17832955
            astra-gtc-freak
              Lid sinds:
              3 March 2010

              Nee klopt en dat geld ook voor de radio.
              Bijna alle onderdelen in de astra h moet ja af en aanmelden.
              CID schermpjes worden voor 275,-euro op marktplaats aangeboden.
              Zenec is een redelijk goed merk voor aftermarket.
              En als je bluetooth module zou willen zoek dan ff op het forum naar een uhp-4 dan lees je er van alles over heb het zelf ook en werkt echt super goed en mooi.
              Je kan je telefoon aflezen vanaf het gid of cid scherm en ook bedienen met je stuurwielbediening.
              high-low pas of dat kan weet ik eigenlijk niet maar als je dit op je versterker heb dan is dat toch ook voldoende?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.