Astra h andere radio inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h andere radio inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    action-henk
    Deelnemer

Goedendag,

Ik heb wat vragen aangezien ik HOOGSTwaarschijnlijk een Astra H en daar een andere radio wil inbouwen namelijk een pioneer dubbeldin. Ik heb daarvoor zoals ik overal zie een apdapter kabel voor de speaker en voedig bos en daarbij zit dan ook de antenne adapter. Sommige zijn er met een relais of een ander kastje en die zonder maar welke moet ik nou hebben.
      Als ik die heb dan wil ik ook nog de volgende apdapter voor de stuurwielbediening.
      Daarna heb je ook nog die van je radio dus dat zijn heel wat draden is daar allemaal wel ruimte voor?

Als jij een tip heb of der gewoon iets van weer aan elk antwoord heb ik iets.
      Alvast bedankt!!

Vriendelijke groet Action Henk

Spacejam
      Deelnemer

houd er wel rekening mee dat je boordcomputer dan niet meer fatsoenlijk werkt.

Laagvlieger
        Deelnemer

Er is trouwens niet heel veel ruimte achter hoor.

Ik vond trouwens de CAN stalkers voor de stuurwielbediening van Pioneer altijd ERG sloom werken. Was gewoon irritant. Ik weet niet of dat ondertussen al beter is?

Muldertje

:afro Hallo Action Henk.

Ik zou me nog een keer bedenken over de pioneer dubbel DIN.
            Ik heb hem in de auto van de baas gehad (VW golf 2009) en niks dan slecht ontvangst en waardeloze bluetooth.
            Heb thuis een astra H staan met DVD 90 en dit is 250% beter.
            De pioneer geeft zoveel licht, ook in de dim stand, dat je erbij kunt kaarlezen.

Bezint eer ge begint.:angel

Groetjes Marcel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.