Astra H afstandsbediening

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H afstandsbediening

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228046
    Black GTC
      Lid sinds:
      5 September 2010

      Hoi

      Het is mij opgevallen dat het bereik van de afstandsbediening van de hoofdsleutel als de reservesleutel niet groot is.
      Ik rijd ook een Renautl Twingo voor mijn werk en deze auto kan moeiteloos op 10-20 meter afstand al vergrendeld worden met een lichte druk op de knop.
      Bij mijn Astra moet ik echt 3-4 meter dichterbij komen en bovendien stevig drukken. Dit is niet handig voor als je bijv de auto wil ontgrendelen vanuit je huis omdat je twijfelde of de auto wel ontrendeld was.
      Vinden jullie ook dat dit beter kon?

      Groeten
      Black GTC

      #17754296
      BlaCkdevILGTC
        Lid sinds:
        2 November 2010

        heey Black GTC … Toevallig 2 Zwarte GTC’s nog wakker ^….

        ik Vind t idd ook Drama met nieuwe batterij kan ik vanuit mijn raam op zolder wel mijn auto makelijk openen ongv 8 meter maar dicht gaat al moeilijk ..
        Tegenwoordig is het bereik van de meesta auto’s afgenomen
        Opel kwam rond 1998 met echt goeie sleutels is nu ook niet veel meer

        Groetjes GTC 1.8I Sport ;)..

        #17754297
        Dizs
          Lid sinds:
          2 November 2010

          wat je ook kan proberen is je sleutel open te maken en tussen je kapje en batterijtje een stukkje papier of karton te klemmen zodat deze meer word aangedrukt. zo heb ik heel wat problemen verholpen bij astra’s. dus je kunt het proberen als dat niet lukt kan je nog proberen om je batterijtje te vervangen.

          greetz

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.