Astra H achterbumper stootstrip verwijderen (evt ook voor)

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H achterbumper stootstrip verwijderen (evt ook voor)

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Thebenjamin

Hallo,

Heeft een van jullie misschien een idee hoe de “stootsstrips” op de achterbumper losgemaakt moeten worden? Zodat deze gespoten kunnen worden zonder heel de bumper eraf te hoeven halen…

Naar mijn idee is het een soort van kliksysteem, maar als je niet weet hoe het precies vast zit ben ik een type die het er aftrekt en het er niet meer normaal terug op kan zetten omdat het “klilsysteem”dan niet meer zo goed ”klikt” .. :swear

Help!!

steinmetzpaul
      Deelnemer

het beste is toch om je bumper eraf te halen dan zie je de bevestigingslipjes ook zitten……dan loopje iig niet het risico dat je ze sloopt …..suc 6

mvg Paul

Buscavidas
        Deelnemer

ik wil de stootstrips ook in kleur laten spuiten maar ik heb nu de “normale” zwarte plastic, die zijn lastig om gespoten te worden, aangezien het risico blijft dat als je niet goed genoeg schuurt en primer aanbrengt
          het eraf kan “bladeren”..
          heb het hele inet al afgezocht voor geprimede strips met nul resultaat.
          succes en ik volg je topic, ooit zal ik ze er ook af moeten halen…:)

Thebenjamin

Ok, Dit is dus de enige goede manier om de stootstrips te vewijderen? Wel jammer dat dan heel de bumper eraf voor 2 van die losse strookjes.. misschien dat als de auto wat hoger staat je er dan onder kunt komen zonder de bumper helemaal eraf te halen.

Met de kans dat er iets kapot bij het verwijderen van de bumper.. Hierbij denkende aan moeren/schroeven die vastgeroest zitten en niet makkelijk los te krijgen zijn.

Opeltje17
            Deelnemer

De achterbumper verwijderen is niet zoveel werk, en daarbij zal dat vast geroest wel mee vallen en met één of twee schroeven minder blijft ie ook hangen.

Dat risico neem ik liever dan dat ik een stoot lijst afbreek omdat ik de bumper niet wou demonteren.

Thebenjamin

Nee klopt,

Daar heb je helemaal gelijk in.. Ga dat binnenkort dan maar eens doen, als de zon gaat schijnen!! :thumb

Thebenjamin

@junior member

succes en ik volg je topic, ooit zal ik ze er ook af moeten halen…

http://www.artaparts.nl/opel-opel-astra-h-onderdelen/267/” onclick=”window.open(this.href);return false; probeer dit eens te bekijken…

Thebenjamin

@Buscavidas wrote:

ik wil de stootstrips ook in kleur laten spuiten maar ik heb nu de “normale” zwarte plastic, die zijn lastig om gespoten te worden, aangezien het risico blijft dat als je niet goed genoeg schuurt en primer aanbrengt
                    het eraf kan “bladeren”..
                    succes en ik volg je topic, ooit zal ik ze er ook af moeten halen…:)

http://www.artaparts.nl/opel-opel-astra-h-onderdelen/267/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Buscavidas
                    Deelnemer

thnx ga het eens bekijken, site is nieuw voor me

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.