Astra H aansluitingen voor actieve subwoofer

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Astra H aansluitingen voor actieve subwoofer

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo,

Ik ben me weer aan het orienteren voor een actieve subwoofer(plat model). Kan me niet meer herinneren hoe ik dat vorige keer heb gedaan, dus wat vragen:

Waar kan ik makkelijk een geschakelde plus(remote) weghalen?

De High input moet vanaf de 2 achterspeakers komen. Moet dit dan perse dichtbij de radio zijn of kan dat ook bij de speakers zelf? Dat scheelt nogal een stuk bedrading leggen namelijk, als ik het simpel bij de achterspeakers weghaal. De sub komt namelijk in de kofferbak.

Hoor het graag!

Groetjes,
      Sander

Vec Station

De originele radio heeft geen geschakelde uitgang. Deze kan je weghalen bij iets wat schakeld op je contact, bijvoorbeeld sigarettenaansluiting.

Hoe dikker en korter je bedrading hoe beter, maar bij een actieve sub zal je hier het verschil niet in gaan merken, Aansluiten bij de achterspeakers moet goed werken.

sjoerdie
        Deelnemer

Je radio heeft als het goed is een geschakelde Electrische antenne uitgang.

Een blauwe draad.

Dat is een geschakelde draad zodra de radio aangaat dus.

Hierop kun je de remote van je versterker zetten.

Anoniem

Kan dit zonder dat Canbus op hol slaat?

sjoerdie
            Deelnemer

Ja, staat er los van.
              En je hebt nu hoogstwaarschijnlijk geen electrische antenne, dus hangt er niets aan verder.

GuidoP18
              Deelnemer

Ik heb ook een actief sub in de kofferbak geplaatst.

De geschakelde plus heb ik van het lampje van het dashboard vakje afgetapt.
                En de audio vanachter de radio/cd speler.
                Ik heb ook aan de achter speakers gedacht maar daarvoor moet je de achterbank en de gordelspanner-voor losmaken.
                Het is dus makkelijker om een paar lange kabels te leggen. De kwaliteit van de kabels maakt niet zo het is hooguit 7,5m en als het een CD30MP3 is, is het signaal helemaal plat gecompressed.

Succes in ieder geval.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.