Astra h 2006 blijft toeteren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h 2006 blijft toeteren

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sam Vander Wielen
    Deelnemer

Hallo iedereen

Ik heb een weekje terug een opel insignia gekocht en sindsdien staat mijn astra hier maar te staan. Vandaag wou ik de auto even wat proper maken en eens gauw nakijken voor ik deze te koop zet. Kwestie van geen verassingen te krijgen tijdens de verkoop.

Nu ben ik toch wel (onaangenaam) verast.

Een maand of 2 geleden heb ik mijn stuur er af gehaald om hier een lederen hoes rond te monteren, allemaal netjes afgewerkt enz.. Nergens last van gehad, maar vandaag had ik dan de auto gestart, even op de oprit gezet omdat ik daar meer plaats heb om alles te doen en toen begon het probleem. De auto bleef maar toeteren, enigste oplossing: batterij loskoppelen.

Nadat ik de batterij had losgekoppeld heb ik de airbag verwijderd en gekeken of er niets mis was met de bekabeling. Deze zag er nog net hetzelfde uit als 2 maanden geleden, geen kabelbreukjes of iets dergelijks. Alles terug gestopt, batterij weer aangesloten, weer de hele tijd toeteren.

Ik heb dan maar weer de batterij losgekoppeld, airbag er uit en alle stekkers losgekoppeld. Batterij weer aangesloten zodat ik de auto op slot kan doen, zou niet willen dat er ‘s nachts ongewenste bezoekers in de auto komen!

Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Kan de auto zo niet gaan verkopen.

Groeten,

Sam

joop1970
      Deelnemer

Toetert die nog als je airbag erin zit? Eventueel stuurlint beschadigd.

Sam Vander Wielen
        Deelnemer

Ja dan blijft ie ook toeteren. Wat is het stuurlint precies?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.