Astra H 2005 storing achterlicht links

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 2005 storing achterlicht links

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259239
    Dolf Astra
      Lid sinds:
      14 July 2013

      Hallo,
      Ik krijg de melding dat ik mijn linker remlicht en achterlicht moet controleren.
      De lampjes zijn niet stuk (leek me ook vreemd dat ze beide in 1 keer stuk gaan)
      wat zijn de opties waar ik nog meer naar kan kijken?
      Alvast bedankt.

      Dolf

      #18159652
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Als je de melding bevestigd, komt die dan alsnog terug ?
        Lampjes vervangen voor led oid ?

        Je kan de stekker even controleren die op de lamp zit (kapje in de kofferbak losmaken, dan zie je die zo zitten).
        Toevallig trekhaak onder de auto ? Kijk eens of daar misschien vocht oid inzit.

        #18159653
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Remlicht en achterlicht is 1 lamp van 21 watt

          #18159654
          Dolf Astra
            Lid sinds:
            14 July 2013

            Bedankt voor de info. Er is niets veranderd aan de wagcomp Lampen zijn twee losse. Ik ga er nu van uit dat het een pomputer probleem is. Foutcodes kan ik trouwens zelf ook niet meer uitlezen middels gas rempedaal methode.

            #18159655
            oomens94
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 April 2012

              Probeer even accu los te koppelen als de lampen het nog doen. Melding was erna bij mij weg.

              #18159656
              RicBruns
                Lid sinds:
                16 July 2013

                Kreeg zo’n melding gisteren ook na het oefenen in lampjes vervangen, heb de auto maar net, dus… Wist niet dat je het hele achterlicht moet demonteren met alle gevaar van dien; vleugelmoeren kunnen gemakkelijk in het plaatwerk vallen en krijg ze er dan nog maar eens uit! Wilde eigenlijk sterkere achteruitrijlampjes erin pleuren. Na het op contact zetten melding; ga naar garage. blijft branden terwijl alles weer gewoon werkt.

                #18159657
                Florian
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 March 2012

                  Check even of je gevarendriehoek niet tegen de stekkertjes van je lampunit aanklappert, had ik nl ook in mn Vec.

                  #18159658
                  Dolf Astra
                    Lid sinds:
                    14 July 2013

                    Bij mij werken de lampjes niet meer, terwijl ze niet stuk zijn. Morgen gaat hij naar de garage. Ik kan zelf niets vinden. Vleugemoertjes zijn idd trickey ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.