Astra H 2005 onderdelen op Astra H GTC 2008

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 2005 onderdelen op Astra H GTC 2008

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    alid88

Goede dag,

zou motorkap,koplamp en grill van Astra uit 2005 etc op een 2008 GTC passen? Graag alleen reacties uit eigen ervaring… Ik weet wel dat 2 modellen bumpers zijn en die passen ook wel als je bumper balk etc ook erbij monteert.

Demon3
      Deelnemer

De bumper en grill van een GTC/Twintop zijn veel spitser dan die van de 5-deurs of station, dus die gaan niet passen vrees ik.
        Motorkap weet ik niet, maar vrees er een beetje voor door dezelfde reden.

lichten denk ik dat allemaal hetzelfde zijn, correct me if I’m wrong !!

alid88

ja koplampen lijk me ook hetzelfde. Denk je dat GTC motorkap en gril van 2005 wel past?

Andre_Ede

Het moet allemaal wel kunnen maar is een berg werk, ik wilde op mijn 2004 Astra een facelift front, advies van Opel niet doen, is heel veel werkt schijnt nogal wat veranderd te zijn achter het kunsstof

Opeltje17
            Deelnemer

Een facelift front van een 2008 astra op een 2004 astra is niet zoveel werk enkel de grill, bumper en bumperbalk moet je hebben, hoeft verder niks verzaagt o.i.d worden, dus dat advies van Opel klopt ook niet helemaal.

Dit in het geval van de station en hatchback, hoe het bij de GTC zit geen idee.

Engee
              Deelnemer

De GTC van 2005 en 2008 hebben geen verandering gehad qua voorbumper, alleen zijn de roosters iets gewijzigd en de grill maar dat is dus nog wel allemaal uitwisselbaar.

Mbt. het front van een Hatchback/station op een GTC klopt het wat Opeltje17 hierboven zegt.
                Zo heb ik zelf een OPC bumper op mijn station geplaatst, buiten de voorbumper en grill heb ik alleen het kunststof gedeelte op de bumperbalk hoeven vervangen. Stelt niet zo veel voor en het advies van Opel is dus NIET juist!

Verder zijn alle motorkappen en koplampen van de Astra gelijk!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.