Astra H 2005 asbak verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 2005 asbak verlichting

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    DuMaNLiYoL

Hallo allemaal,

Ik heb een Opel Astra H 1.6 16V van bouwjaar 2005. Vandaag heb ik even opgelet en zag dat mijn asbakverlichting niet werktte. Ook rond de sigarettenaansteker gaf geen verlichting.

Ik weet niet zeker of hij eerder heeft gewerkt, heb namelijk nooit eerder opgelet. Nu is mijn vraag waar het aan kan liggen dat ze niet werken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Jefkere

Als je het klepje onder je handrem er uit trekt, dan zie je aan je versnellingspook (achter dat klepje dat je losgetrokken hebt) 2 torxen zitten, deze schroef je los, trek je dat raam waar je pook aan zit naar achter en komt de asbak ook los… dan til je hem op en moeten er normaal 3 kabels heen lopen… Rood, bruin (zit samen in één stekker) en dan ook een zwarte, die zorgt voor de verlichting, aparte stekker, misschien is die los… dan kan je dat al eventueel uitsluiten :)

Jefkere

DuMaNLiYoL

Heb net even gekeken en was blij dat de kabel half los zat. Dacht dat het daarom kwam, maar na het goed zetten heeft het weer niet gewerkt :(

Is niet iets ernstigs, maar vindt ‘t zo mooi om allerlei lampjes te zien king:

Jefkere

Het is eigenlijk maar één lampje denk ik hoor, dat voor beiden licht geeft… Lampje stuk zeker… wacht wat meer reacties af :)
            Alleszins welkom op het forum :) Voorstellen is ook altijd leuk!

DuMaNLiYoL

Haha.. had het al in de gaten dat ik nog even kon voorstellen.. Ben lid op meerdere forums, zal zsm doen..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.