Astra H 2004, Tulpstekkers + Stroomkabel naar achter halen?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 2004, Tulpstekkers + Stroomkabel naar achter halen?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247344
    Ticky-Nax
      Lid sinds:
      3 March 2012

      Hallo allemaal,

      Ik ben sinds gister in het bezit van een opel Astra H 2004 1.8 !! (5 deurs)
      dus ik behoor nu officieel tot de opel bezitters, haha.

      maar nu zit ik met een vraagje.

      Ik wil graag mijn subwoofer aan gaan sluiten maar, nu stuit ik op het probleempje:

      als ik onder de deur langs wil gaan zitten hier plastic panelen (of hoe moet ik dit zeggen haha)
      (dit ging overigens een stuk makkelijker dan mijn vorige auto (peugeot 206) hier was dit een makkelijk klik systeem (en het was van stof) en ik kon de kabel weg leggen)

      maar waar moet ik opletten of heeft iemand hier een handig foefje voor haha.
      zitten hier bijvoorbeeld ergens klemmetjes of schroefjes die ik los moet halen etc etc..

      ik ben van plan dit morgen aan te gaan sluiten, dus hoopte dat iemand mij zo snel mogenlijk kan helpen!

      Het gaat me hier alleen om hoe ik de kabels naar achter toe krijg op de beste manier. :D

      Alvast bedankt.
      Groetjes Nicky Tax

      #18003727
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Voordat je van alles los gaat halen : de orginele radio heb je dus al omgewisseld voor een after-market radio ?

        Plastic strips zitten bij een H gewoon geklikt, om de kappen bij de voorportieren los te halen moet je wel de bout van de gordel loshalen.

        #18003728
        WhiteAstra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 July 2011

          ik ben zelf wel benieuwd waar je de stroomkabel van de accu naar binnen heb gehaald ik ben nog steeds zoekende naar een geschikte ingang…
          En idd de kappen zitten geklikt middelste stuk wordt aan de onderkant nog exta vast gehouden met een bout (valt makkelijk op als je de stoel ff naar voren zet)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.