Astra H – 17152 – EGR

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H – 17152 – EGR

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    CarlMeister
    Deelnemer

Hi goedemiddag. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Carl Hendrix, woonachtig in Schiedam en sinds 2 maanden eigenaar van een Opel Astra H Z16XEP uit 2004 in de schitterende kleur Digital Green.

auto

Ik heb sinds een maandje dat mijn MM lampje brandt. Uit laten lezen bij een garage en de foutcodes zijn 17152, 161450 en 34000. Bij de garage werd verteld dat ik mijn motor moest reinigen dus ik had spul mee gekregen om na het tanken in mijn tank de spuiten en dan te kijken of de melding terug kwam. Die kwam terug.. :-(
      Na uitgebreid gezocht te hebben op dit forum zie ik veelal de EGR issues opkomen, waarbij ik het vermoeden heb dat dit bij mij ook het geval is. Ik merk dat de auto stottert bij 50 km/h en ik heb het gevoel dat ik niet volledig vermogen heb.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen, zónder er Opel dealer bedragen aan kwijt te raken. Ik begrijp dat er forum leden zijn die ook uit kunnen lezen en veel verstand hebben van deze problemen. Daar kom ik graag mee in contact :help: . Ik vind het zonde van mijn nieuwe auto als ik er niet ten volste van kan genieten. Bedankt alvast.

liviu2004
      Deelnemer
        liviu2004
        Deelnemer

P1614

liviu2004
          Deelnemer

P0340 nokkenas sensor of kabels of stekkers of ecu of distributie niet op tijd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.