Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra h 1.9cdti valt uit
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2015 om 19:48 #17271578
Hoi heren
Ik hen sinds gister het volgende probleem.reed op de snelweg toen de auto ineens helemaal uitviel.auto aan de kant gezet kreeg hem niet meer gestart.als ik de sleutel omdraai gebeurt er helemaal niks meer.motor draait niet helemaal niks.na paar keer accupolen los te hebben ghaald start hij ineens weer en kon ik weer rijden.helaas voor korte duur.na 10 km stond ik weer stil.het rare is dat er geen lampjes gaan branden.wel staat er waar normaal vebruik/per 100 km een f naast staat.ook staat staan mijn gereden kms bij de snelheidsmeter weer op 0.kan na een paar minuten stil te hebben gestaan gewoon weer rijden.hoop dat jullie het een beetje begrijpen anders vraag het maar
Groeten john
31 mei 2015 om 15:18 #18281930Niemand die iets weet zou er erg mee geholpen zijn
31 mei 2015 om 17:03 #18281931Uitlezen bij een garage of opel dealer of iemand hier van het forum laten doen. (eventueel kleine vergoeding)
Misschien dat er hier dan mensen zijn die aan de hand van de foutcodes jou verder kunnen helpen ;)31 mei 2015 om 17:11 #18281932Ja kan hem morgen avond uit laten lezen.maar lees zo veel verhalen tegenwoordig dat er zo maar van alles vervangen word bij garages.zonder dat er echt gekeken word wat het probleem is.ik Denk mischien dat jullie hier een idee hebben zodat me niet vanalles wijs word gemaakt en ik dadelijk een dikke rekening krijg.heb de auto een maand en heeft me al 1400 euro aan reparatie kosten gekost.omdat ik een nieuw vliegwiel en koppelingsset moest.en nu dit weer gr john
31 mei 2015 om 17:16 #18281933Als iemand van hier op het forum het kan doen, ben je sowieso niet zoveel geld kwijt en wordt er ook niks zomaar vervangen voordat je weet in welke richting je moet zoeken. Garage zou jou denk ik ook kunnen vertellen hoe of wat en welke richting, soms leuk leuk prijskaartje voor alleen uitlezen. Vooral bij de dealer!
31 mei 2015 om 17:25 #18281934Ja ik weet niet of er hier iemand uit de buurt van Eindhoven komt die het mischien voor me zou kunnen en willen doen zou ik wel fijn vinden dan.altijd opel gereden nooit pech gehad van deze auto heb ik nu al echt spijt
31 mei 2015 om 17:29 #18281935Kan ik me voorstellen als je meteen al €1400 kwijt bent voor koppelingsset.
Heb zelf ook een Astra H maar geen 1.9 cdti, helaas kan ik niet veel voor je betekenen.
Alleen zoals ik al zei uitlezen is het best wat je kunt doen voordat er natuurlijk dingen vervangen worden, wat veel geld hopelijk kan schelen.31 mei 2015 om 17:39 #18281936Ja ga hem morgen laten uitlezen zal vragen of hij de codes die er uit komen wil opschrijven.plaats ik ze hier mischien dat het dan wat makkelijker is om uit te lezen alvast bedankt
1 juni 2015 om 21:26 #18281937Nou vanavond uit laten lezen maar geen codes of niks te vinden.hij heeft het laatste dag ook goed gedaan.advies was even doorrijden en als het weer gebeurde terugkomen.hoopaar dat het niet terug komt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.