astra h 1.9 dth

Forumindex Forums Modellen Astra astra h 1.9 dth

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363600
    zafiratourerke
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2012

      mijn schoonbroer heeft problemen met zijn astra h 1.9 dth, 110kw

      de egr klep is net vervangen, nadat de wagen het niet meer deed,

      was al enkel dagen het motor lampje dat oplichte,

      na het vervangen van de klep was alles ok, hij trekt ook weer perfect wat ervoor niet meer was,

      nu gaat het lampje (motortje oranje) sinds vandaag weer terug aan , hij trekt nochtans perfect, het is aangegaan nadat hij goed had doorgetrokken naar 140 , had de turbo horen blazen, enig tijd later ging het lampje oplichten nadat hij terug naar 120 was afgezakt,

      het gaat ook niet uit nadat hij is stilgelegd en weer opgestart,

      iemand een idee wat dit kan zijn, wegens de garagist zei, voordat de egr was vervangen, dat hij drukverlies had op de turbo bij het uitlezen, echter dit was niet meer te vinden na het vervangen van de egr klep

      iemand een idee waar te zoeken, want nu zegt hij zomaar de turbo te vervangen, maar dat vind ik kort door de bocht op zomaar alles te beginnen vervangen,

      de turbo werkt in mijn ogen wel degelijk daar hij zegt hem geoord te hebben

      #18363603
      zafiratourerke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2012

        blijkbaar zou het toch kunnen dat de motor in power beperkt word, was gisteren niet echt mogelijk om nog te proberen door de ijzel,

        #18363610
        zafiratourerke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2012

          hij geeft nu als je de rem en gaspedaal indrukt foutcode  ECN 227956

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.