Astra h 1.7 CDTI valt uit en start na 3 min weer

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h 1.7 CDTI valt uit en start na 3 min weer

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    vectra_driver
    Deelnemer

Ik heb een raar probleem mij astra h 1.7 CDTI (212.000km) start goed daarna kan ik ongeveer 5 min rijden dan valt de motor uit als je dan weer 3 min wacht start hij weer en kan ik weer 5 min rijden. De ecu geeft geen foutmelding als ik opnieuw start geeft hij ook geen foutmelding. De ANWB is 2 uur aan het zoeken geweest op het moment dat hij uit valt is de spanning van de verstuivers weg en de druk 0. Nu zijn we er wel achter dat 1 verstuiver niet goed meer is (werkt nog wel maar lekt intern) kan dit het hele probleem veroorzaken? Ik lees ook veel over de drukregelaar dat de vaak kapot gaat.

Weet iemand raad?

wim-v6
      Deelnemer

een lekke verstuiver, kan dit veroorzaken daardoor kan lucht in het hogedrukgedeelte komen..

Willem

vectra_driver
        Deelnemer

Ik ben ff gaan kijken met mijn op-com kom ik een aantal waardes tegen:

Ziet iemand iets vreemds aan deze waardes?

vectra_driver
          Deelnemer

niemand die boven staande waardes wat zegt?

wim-v6
            Deelnemer

Zie er allleen niks vreemds aan..

Meestal is afslaan na een paar tellen een teken van lucht in het inpuitsysteem, hogedruk gedeelte.

Duid vaak op een lekke verstuiver..

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.