Astra H 1.6 turbo of 2.0 turbo ?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 1.6 turbo of 2.0 turbo ?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    iquick
    Deelnemer

Je kan ze vertrouwen hoor sommigen hebben geen problemen gehad sommigen weer wel zoals mij. Toevallig zijn er ergens in 2007 de lagers vervangen voor sterkere door GM maar ik heb zelf niks gemerkt. Je moet gewoon geluk hebben.

Vind je de auto mooi en wil je het kopen gewoon gaan niet twijfelen. Wij hebben die van ons ook 180km hiervandaan gehaald ergens in hoogeveen. Meteen ook gekocht. Eentje die je niet heel gauw kan vinden.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

AsconaC20NE
      Deelnemer

ja deze staat 400 km ver weg in duitsland king: En ik wil het liefst eerst mijn astra cabrio dan weg doen want 3 auto’s bij de deur is wel een beetje overdreven.

En komende 2 weken zit ik in italie en dan een week in zuid-korea dus heb ook niet veel tijd eigenlijk. Maar er komt vast wel een ander mooi aanbod tegen die tijd. gewoon even geduld hebben.

iquick
        Deelnemer

Auto wegdoen kan altijd, maar een mooie auto weg laten lopen voor je neus ga je spijt krijgen. Had ook net zoals jou mijn eisen toen ik een astra h wilde, 5 deurs diesel 1.9 150pk met alles erop en eraan. Zag er een van 2005 toen, stond 1 dag erop was niet al te ver 40km, toen was die meteen verkocht. Heeft daarna 10 maanden geduurd voordat ik deze 2007 tegen kwam die aan mijn eisen voldeed maar was 180km verder en 2000 euro duurder. Met andere woorden keuze maken is moeilijk, maar als je echt mooi vind gwn doen.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.