Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Astra Gtje opknapper en nu verder
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2013 om 19:46 #17255887
Hallo ben vrij nieuw hier dus ik dacht ik laat even me Astra zien vanaf het begin, wat ik tot nu toe er aan heb veranderd en nog wil veranderen.
Astra G 1999 1.8 Sport Ecoteck
Toen ik hem kocht voor een prikkie had deze voorschade en verschillende velgen. Auto stond al een half jaar stil omdat de eigenaar achter slot en grendel zat.
[url][/url]
[Url=http://bokey187.nl.picturepush.com/
[/url]
Na 2 dagen rijden hoorde ik een ander geluid uit me uitlaat komen, het flexibele deel was aan zijn einde gekomen. Ik heb er voor gekozen om er een andere tussen te lassen koste 36 euro anders zou het ongeveer 360 euro kostenhttp://nl.picturepush.com/+plUJ
Daarna gelijk me audio in orde gemaakt
Velgen begonnen ook te irriteren dus maar even 17inch velgen gekocht
Toen maar me motorkap vervangen en gelijk een voor grillToen kwam ik er achter dat er iets goed mis was met mijn schokdempers en wiellagers.
Mijn banden waren helemaal scheef afgesleten. Dus gelijk achter schokdempers vervangen en voor wiellagers wauw wat kosten die wiellagers duur zeg.Daarna waren me voor remblokken op ook schuin afgesleten dus ook maar gelijk me voor schijven gedaan. Zag ook gelijk dat me voor veer van me schokdemper was gebroken dus die kom ik niet zo laten. Gek genoeg had ik de auto een dag ervoor gekeurd. Moest alleen goeie banden hebben, voorkoplamp fitting en me mist lampen eruit halen. Na al dat gezeik zag die er zo uit
Ik dacht nu is het wel klaar, maar nee hij starte niet meer benzinepomp was stuk die ook vervangen en hoop dat ik nu bijna alles wel heb gehad. Behalve motor onderhoudt. Dat ding kost gewoon 270 euro ouzo nooit verwacht en zoon ding haal je liever niet op de sloop of 2de hands.
Winter tijden dus ik dacht laat ik eens een setje winterbanden kopen met velgen ben toen voor originele Astra G velgen moet goeie winterbanden
Me interieur beviel me ook niet terwijl het wel een sport interieur was. Ik hou meer val leer dus na een tijdje zoeken kwam ik een mooie station leren interieur tegen. Dus maar gelijk gekocht. Alleen jammer dat de achterbank nog niet past.
Dat was het wel zoon beetje tot nu.
Wat ik nog wil doen is me ramen voor maken (elektrische).
Stoelverwarming goed aansluiten.
Stuurbediening op radio maken.
Kleine schade boven achterwiel.
Achter wiellagers vervangen.
Alle verlichting in de auto zelf andere kleur geven.
Extra scherm met achterruitrij camera.
Spoiler.
Verlagen misschien.
Xenon of angeleyes.
Monitors in hoofdsteunen.
Remus Einddemper.
Spaghetti spruitstuk.
Chip op maat laten maken.
Donkere achterlichten.Dus info is welkom waar dit ik dit kan kopen of waar ik op moet letten. Misschien heb je zelf wat liggen pm me dan even of laat wat achter
Ander tips of meningen kan je ook ander laten alles is welkom.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.