astra gtc stadslicht probleem

Forumindex Forums Modellen Astra astra gtc stadslicht probleem

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    botssiee

Hoe kan dat nou?
      Ik dacht ik zal een LED stadslichten in me astra gtc zetten, maar nou had ik er een ingedaan, maar hij doet het niet.

Dus me oude lampje terug gedaan en nog steeds niks :hmmz

Zekeringboekje gekeken, maar daar staat niet echt wat tussen welke zekering ik moet hebben.
      Een paar die het meest logischt leken geprobeert, maar waren nog goed.

Ik meet geen spanning bij het stadslicht inplug-ding.

Iemand nog ideeen?

Was ik er maar van afgebleven. :swear

Opel_Bjorn
      Deelnemer

Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven. Heb ze van ebay

botssiee

Heb het andere stadslichtje er nu ook inzitten en precies het zelfde, doet ook niks.

origineel gepost door Goossens Bjorn
          Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven.

Daar heb ik eerlijk gezegt niet opgelet, maar als ik het orignele lampje terug plaats doet die het ook niet meer.

Zou het kunnen dat je iets moet resetten voordat ze het doen?

Opel_Bjorn
          Deelnemer

:hmmz normaal gezien moet je gewone standlicht het weer doen als je de orginele lampen terug plaatst.

GTC_Michieleke

Is de kentekenplaat-verlichting van dezelfde LED-jes? :hmmz

Laagvlieger
              Deelnemer

Bij foutdetectie gooit de Astra-H de betreffende eindtrap eruit!
                Dus als je het lampje eruit haalt en weer erin doet terwijl het licht brand! dan zal hij niet automatisch de uitgang weer activeren.
                Dan moet je eerst het licht of het contact weer een keer aan en uit gedaan hebben voordat hij weer werkt.

Opel_Bjorn
                Deelnemer

LED in de nummerplaat heb ik andere zitten als vooraan. De standlichten is een printplaatje waarbijde LED recht vooruit schijnt. Bij de nrplaat verlichting is het een printplaatje met 4 LEDs. De aansluiting is wel hetzelfde dus er past perfect een standlicht LED in, alleen geven die volgens mij iets te weinig licht.

botssiee

Vreemd, vandaag me orginele lampjes er weer ingezet en nou doen ze het ineens weer :hmmz

Gister deed ik het zelfde, maar toen gebeurde er niks.
                    Ik had gister ook nog gemeten of er spanning op zat, maar zelfs die was weg.

Maar ja, het probleem is in ieder geval niet meer aanwezig, nu haal ik wel LED canbus

matador
                    Deelnemer

Kan kloppen,
                      Zodra je de verlichting uit zet en dan weer aan zijn de lampen gereset.
                      Als je led wil hebben moet je ze van polit kopen, deze zijn niet goedkoop.

GM-Tuningparts
                      Deelnemer

origineel gepost door botssiee
                        Vreemd, vandaag me orginele lampjes er weer ingezet en nou doen ze het ineens weer :hmmz

Gister deed ik het zelfde, maar toen gebeurde er niks.
                        Ik had gister ook nog gemeten of er spanning op zat, maar zelfs die was weg.

Maar ja, het probleem is in ieder geval niet meer aanwezig, nu haal ik wel LED canbus

zitten evt ook bij ons in het assortiment en kosten 12,50 euro per set.

mvg eugene
                        gm-tuningparts

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.