astra GTC raam uit geleider

Forumindex Forums Modellen Astra astra GTC raam uit geleider

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    botssiee

Hallo,

Ik heb nou de laatste tijd al 2 keer gehad dat als ik me raam van me gtc open heb staan en dat als de deur dicht gedaan word, dat het raam uit de voorste geleider valt. (dit gebeurt dus niet iedere keer als ik me deur dicht doe, maar tot nou toe dus pas 2 keer in korte tijd)

Dan kan ik dus weer de halve deur uit elkaar halen om hem er weer in te krijgen, maar ik kan dus nog steeds niet de reden vinden, waarom hij er uitschiet.

Alles ziet dr goed uit en kan niks vinden dat afgebroken is of los zit.

Weet hier misschien nog iemand iets waardoor het ineens zou kunnen komen dat ik zou kunnen controlleren?

Jefkere

Je kan eens kijken op http://www.opeloem.com
        Hier kan je raammechanismen bekijken als je eens zoekt (voor de onderdeelnummers), maar dan zie je ook op één tekening hoe het er hoort uit te zien en welke onderdelen waar horen te zitten. Misschien is er bij jou iets losgetrild en uitgevallen ofzo…

Verder weet ik nietecht wat je zou kunnen doen… dealer? Kost je dan gelijk ook weer geld en als je daar zo’n man hebt die ineens heel dat mechanisme vervangt omdat hij niets beter kan bedenken, dan gaat het je zeker veel geld kosten.

Jefkere

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.