Astra GTC omhoog krikken????

Forumindex Forums Modellen Astra Astra GTC omhoog krikken????

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Simaan
    Deelnemer

Wilde vandaag min 19″ opc velgen plaatsen alleen ging er wat mis bij het omhoog krikken van de banden. De auto ging omhoog en de banden bleven op de grond. Heb vaker velgen vervangen maar dit nog niet eerder gehad bij een opel. Heb het wel een keer eerder bij een audi a8 gezien maar jah die had 129272 opties die daarvoor zorgden.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn of wat ik fout doe. Het de originele plaatsen gebruikt voor het omhoog krikken van de auto

b07

verder omhoog krikken dan moet die vanzelf wel van de grond komen,als dat niet het geval is dan zit er wat los, je schokdemper of draagarm maar dat lijkt me sterk.

Juffer1
        Deelnemer

ik moet mijn hatchback ook altijd helemaal omhoog krikken om de velgen er net af te kunnen halen.
          Bij een maximale uitslag heb ik 1 – 1.5cm spelling als ik de originele krik gebruik.

b07

wat ik ook vaak heb als ik me wiel eraf haal en, daarna weer erop wil zetten dat ik em weer een stukje omhoog moet krikken.

johanhummer9
            Deelnemer

vanaf 1.08 ongeveer , zo moet het gaan:

http://www.youtube.com/watch?v=F99HTgHs4js” onclick=”window.open(this.href);return false;

McKaamos
              Deelnemer

Simpel: Te kleine krik.
                Ik heb pas ook een nieuwe gehaald omdat m’n oude ook zeer weinig speling over liet.
                Kon de wielen wisselen, maar daar was dan ook alles mee gezegd…

b07

als je krik te klein is ,zet je er een steen of stuk hout onder

HarrieAstra
                  Deelnemer

Kleine garagekrik aanschaffen. Kost +/- 2 tientjes en ga je héél veel plezier aan beleven.
                    Ik gebruik zelf altijd een blok hout om op de ‘schotel’ van de krik te leggen op het punt waar ik de auto opkrik. Dit ter bescherming van de auto (metaal op metaal).

TvhR
                    Deelnemer

Inderdaad een kleine garagekrik werkt perfect. Mocht die niet hoog genoeg kunnen dan wat blokken hout ertussen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.