Astra GSI problemen.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra GSI problemen.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Ivo91

Hallo allemaal,

Even snel voorstellen, ik ben namelijk nieuw hier. Ik ben Ivo, 22 jaar oud en woon in Someren.
      Sinds januari ben ik een trotse eigenaar van een Astra 2.0 8v GSI.
      Vanaf het eerste moment dat ik de auto heb zijn er al veel problemen ontstaan (en gelukkig allemaal opgelost), alleen nu kom ik er niet helemaal meer uit. De auto begon tijdens het rijden te stotteren in alle toeren en elke versnelling, er zat een gat in de uitlaat en er lekte olie, ik heb dus de uitlaat dicht gelast en zover ik kon zien was het de kleppendeksel pakking die lekte, dus die ook maar meteen even vervangen. Het probleem lijkt hier blijkbaar niet mee opgelost en het schokken / stotteren ging van kwaad tot erger. Het stotteren is overgeschakeld in een soort van tuffen (door de uitlaat), hij trekt nu ook erg slecht op en het lijkt alsof zo goed als alle pk’s verdwenen zijn.
      Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Misschien toch de koppakking?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes, Ivo.

marco_tds

Bougie’s nog in orde, bougiekabels nog in orde, bobijn nog in orde ?

kaneelschep
        Deelnemer

Mijn kadett gsi 8v deed precies dat schokken toen dat 3 hoekige ding op de injectie kapot was.
          En jaren later deed de kadett dat weer toen de benzineleidingen bij de pomp achter scheurtjes hadden en het syteem daardoor druk verloor. Die korte slangetjes bij je pomp en bij je injectie gaan vrij rap stuk doordat ze zo kort gevouwen zitten.
          Misschien waard om even naar te kijken.
          anders even bij een opel dealer laten uitlezen. Daardoor kwam ik er ook achter de eerste keer ;)

GSI Racer
          Deelnemer

heb je wel vonk op alle 4 de cilinders?
            dat tuffen in de uitlaat, bedoel je daar meer ploffen mee?
            kan best zijn dat hij maar op 3 cilinders loopt ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.