Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Astra GSI 3.0 24v v6 project, Astra GSi Turbo erbij!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2010 om 07:59 #17660196
Deze is gemaakt in een put van het riool.
Als je er de armen afhaald kun je hem laten zakken en de putdeksel erop doen!Erg handig!:thumbup
31 mei 2010 om 11:58 #17660197Dat ging zeker mooi zaterdag! Alleen jammer dat je de foto’s van de vette hap achterwege hebt gelaten :wub Vanavond maar eens afbouwen dan ;)
31 mei 2010 om 14:29 #17660198zeer goed idee zo n brug
maar waar stuur je de cilinder mee aan ?
31 mei 2010 om 15:15 #17660199origineel gepost door jblfreak
zeer goed idee zo n brugmaar waar stuur je de cilinder mee aan ?
met een hydraulic pomp. Die kennis van me heeft 2 vrachtwagenaccu’s staan en daaraan heeft ie een hydrauliekpomp hangen en natuurlijk een bedieningshendel der tussen.
31 mei 2010 om 15:17 #17660200origineel gepost door Trompie
Deze is gemaakt in een put van het riool.
Als je er de armen afhaald kun je hem laten zakken en de putdeksel erop doen!Erg handig!:thumbup
Ik zag het idd dat ie daar in een put zit :P Alleen met uitlaten is het een beetje knooien tussen de armen door maar verder werkt een brug als dit prima ! Zo’n kipcilinder kan ook vaak een tonnetje of 14 aan. Meer dan zat voor een auto dus :P
31 mei 2010 om 15:33 #17660201Wat een pracht idee die brug hee!
Alleen hoe hoog kan ie komen dan? Is t riool zo diep? :P
Verder erg goed bezig met de v6!!!!!31 mei 2010 om 16:01 #17660202vrachtwagens hebben een uitschuivende cillinder dus je zou een meter of 3? 4? wel kunnen als het nodig zou zijn
31 mei 2010 om 16:06 #17660203als k m 4 mete omhoog zou doen staat de auto weer buiten door t dak haha
2 juni 2010 om 11:56 #17660204Gister geprobeerd te starten, helaas zonder succes.
Op de computer van de calibra zit startonderbreking en nu wil ie dus niet lopen. Moet nu opzoek naar een andere computer
:swear2 juni 2010 om 16:56 #17660205Als je met de 3.0 wil rijden moet naar alle waarschijnlijkheid de ecu toch gechipt worden..
omdat er kans zou bestaan dat hij bij hoge toerentallen te arm zou kunnen lopen..
is het niet mogelijk om die onderbreking eruit te halen door de ecu te chippen??
als ik me goed herriner kan dit met c20let ecu`s ook..
2 juni 2010 om 17:54 #17660206mooi project altijd fijn zo v6!
als die rijdt zal ik je vast keer spotten aangezien ik in Deventer woon;)
Succes verder nog!
2 juni 2010 om 17:59 #17660207origineel gepost door gsi-maffia
Als je met de 3.0 wil rijden moet naar alle waarschijnlijkheid de ecu toch gechipt worden..omdat er kans zou bestaan dat hij bij hoge toerentallen te arm zou kunnen lopen..
is het niet mogelijk om die onderbreking eruit te halen door de ecu te chippen??
als ik me goed herriner kan dit met c20let ecu`s ook..
Na, wat rond gevraagd te hebben klopt dat beide wat jij zegt.
Ik heb nu via iemand een computer gekocht die al gechipt is naar een 3.0.
Hopelijk is die snel binnen en dan kan ik hem testen. En dan heeft misschien iemand anders nog wat aan mijn computer!
Gr
2 juni 2010 om 18:35 #17660208Das ideaal zo`n ecu.. hoop wel dat die ecu beetje betrouwbaar is want anders loopt ie alsnog stuk..
want met een originele 2.5 ecu loopt ie ook goed.. merk je niks van
die van mij moet binnenkort naar v-max.. als ik t zelf laat doen weet ik zeker dat t goed is..
3 juni 2010 om 09:24 #17660209Ecu, van de 3.0 wordt hem niet! Ik neem die van sjoerdie over! Dus gewoon eerst de standaard ecu, laat ik hem later wel een keer op maat chippen.
3 juni 2010 om 10:02 #17660210Bij tuningchips http://www.tuningchips.nl/ kan je hem ook laten chippen.
3 juni 2010 om 11:35 #17660211origineel gepost door Blue-Dragon
Bij tuningchips http://www.tuningchips.nl/ kan je hem ook laten chippen.Haha toevallig…
Ik had hem al een ecu van mijl verkocht met 3.0 programma van ons erop.
Maar nu gaat die voor de ecu van sjoerdie,die is goedkoper en niet getuned!.3 juni 2010 om 11:38 #17660212origineel gepost door gsi-maffia
Als je met de 3.0 wil rijden moet naar alle waarschijnlijkheid de ecu toch gechipt worden..omdat er kans zou bestaan dat hij bij hoge toerentallen te arm zou kunnen lopen..
is het niet mogelijk om die onderbreking eruit te halen door de ecu te chippen??
als ik me goed herriner kan dit met c20let ecu`s ook..
C20let ecus hebben de startonderbreker niet appart in een chip zitten.
De 2.5 ecu heeft een apparte chip erin zitten.
Ook dat is te omzeilen,zo hebben wij nu meerdere vectra b ecus die allemaal op 1 sleutel werken3 juni 2010 om 11:51 #17660213origineel gepost door gsi-maffia
Das ideaal zo`n ecu.. hoop wel dat die ecu beetje betrouwbaar is want anders loopt ie alsnog stuk..want met een originele 2.5 ecu loopt ie ook goed.. merk je niks van
die van mij moet binnenkort naar v-max.. als ik t zelf laat doen weet ik zeker dat t goed is..
Dat een 3.0 echt aangepast moet worden op een vermogensbank is onzin.
Er zitten maar weinig kernvelden in de 2.5 ecu die je kan aanpassen onder andere inspuiting,begrenzer,ontsteking.
Wij hebben mijn ecu zo aangepast eerst zonder vermogensbank daarna op de bank gezet en het programma aangepast,het verschil 1 pk :jerry:jerry:jerryOok hebben we hetzelfde bij een vectra B i500 gedaan,deze is overigens erg magertjes getuned.
2 graden onsteking vervroegt 2% meer inspuiting enzv tegenover het originele 2.5 V6 programma dit kan veel beter :D:D:DDayaco zijn i500 is ook getuned door ons
Gupy zijn vectra b ook
en nog een paar vectra v6en hier van het forum.
kom even 123 niet op de namen.Maar dat een 3.0 tuning erin moet hebben is een ding wat zeker is,vooral als je met calibra 2.5 ecu rijd of vectra b ecu.
De vectra b ecu is nog magerder kwa inspuiting origineel als een calibra.Dus een vectra b ecu op een 3.0 moet je tunen,anders vliegen de onderdelen binnen no time om je oren :P
Succes met het project en mooie astra F heb je.
On topic maar weer.
3 juni 2010 om 21:33 #17660214Dames en heren! Hij loopt!
Tot nu toe lijkt echt alles helemaal prima! :D:D:wors:wors
3 juni 2010 om 21:39 #17660215:thumbup:thumbup:thumbup
naais man
3 juni 2010 om 22:11 #17660216Ik heb nog steeds een harde plasser :angel
4 juni 2010 om 07:09 #17660217ik had het goede nieuws ook al gehoord.
heel mooi dat ie loopt:thumbup
4 juni 2010 om 08:50 #17660218mooi man
lekker gevoel he als ie t doet :P
maar chippen op een bank ben ik ook redelijke voorstander van aangezien niet elke motor t zelfde is en auto ook niet
4 juni 2010 om 09:20 #17660219Chippen is ook zeker de bedoeling!
Maar eerst maar eens naar de rdw! :vertag ;)
4 juni 2010 om 11:30 #17660220Net even bij de garage CO gemeten. 0.002!
Dus helemaal prima! :wors -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.