Astra G Z18xe andere uitlaat Bescheiden maar sportief welke?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Z18xe andere uitlaat Bescheiden maar sportief welke?

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259796
    Arjan414
      Lid sinds:
      7 August 2013

      Hallo,

      Ik wil graag een ander geluidje onder mijn Opel Astra G Z18xe.
      Met een andere einddemper kom je al een heel eind maar wil niet zon brul pijp er onder.
      De bedoeling is dat die iets moet gaan roffelen maar niet te overdreven.
      Hebben jullie misschien ideeen hoe ik dat kan realiseren?

      Groeten Arjan,

      #18165380
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Remus nemen deze geeft een heel mooi geluid.
        En dat die dempers zo brullen ,komt omdat ze de midden demper hebben vervangen voor een tussen pijp.

        #18165381
        Brian 1990
          Lid sinds:
          30 July 2013

          Remus nemen inderdaad, klikt prima. Ik zelf heb een raceland demper i.c.m. een rvs middenpijp. Denk dat dat alleen te veel geluid is voor wat jij wilt.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

          #18165382
          raimond74
            Lid sinds:
            3 January 2012

            Heb er zelf een remus onder hangen. Klinkt goed, ziet er leuk uit maar is niet overdreven aanwezig.

            #18165383
            Arjan414
              Lid sinds:
              7 August 2013

              okee bedankt voor de reactie’s!
              ik ga opzoek naar een Remus uitlaat demper voor de Astra G

              #18165384
              AsconaC20NE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 December 2004

                zolang je de rest van het uitlaat systeem origineel houd krijg je met de meeste einddempers geen brulpijp.

                Ik zou er wel een zoeken die voor jou astra gemaakt is, dus geen universeel spul

                Ik heb die van Irmscher, goede kwaliteit, iets sportive geluid met doortrekken maar verder stil

                #18165385
                Lennart1800
                  Lid sinds:
                  2 May 2013

                  Ik zelf heb een remus einddemper. Helaas klinkt de uitlaat voor geen meter omdat de rest kut is. Ik zou ook graag de uitlaat willen vervangen en de einddemper behouden. Alleen ik heb geen idee waar ik niet opgelicht word en waar ik dit zou moeten kopen.

                  #18165386
                  Altino2000
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 September 2013

                    Ik heb ook een remus

                    Maar komt zowat standaard geluid uit.
                    Had iets gehoord over inbranden maar hoor je dat verschil wel eens?

                    #18165387
                    opel-motorsport
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 April 2009

                      Ik heb zelf een simons group a volledig systeem onder mijn z18xe
                      klint heel stil net iets harder als origineel wat ik eigenlijk wel jammer vind maarja daar kan ik niets aan verandere dervoor had ik een remus met middendemper vervanger en dat was een leuk geluidje :-)

                      #18165388
                      DaanH
                        Lid sinds:
                        3 September 2009

                        Ik had bij mijn astra g coupe z18xe ook een sebring einddemper gemonteerd, het geluid verandert hier totaal niet door. Komt misschien ook omdat de z18xe zowieso al een erg stille motor is.

                        #18165389
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          @AsconaC20NE wrote:

                          zolang je de rest van het uitlaat systeem origineel houd krijg je met de meeste einddempers geen brulpijp.

                          Ik zou er wel een zoeken die voor jou astra gemaakt is, dus geen universeel spul

                          Ik heb die van Irmscher, goede kwaliteit, iets sportive geluid met doortrekken maar verder stil

                          Ik had zelf ook een Irmscher einddemper op mijn X18XE1 (zelfde blok op wat kleine details na). Klonk net wat dieper dan standaard en wat harder tijdens accelereren. Bij continue snelheid was het geluid niet nadrukkelijk aanwezig, erg prettig.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.