Astra G Z16SE storings lampje gaat op random tijden branden.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Z16SE storings lampje gaat op random tijden branden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    B-Flex
    Deelnemer

Verklikkerlicht motorelektronica gaat aan tijdens het rijden en soms al bij het starten. De auto gaat dan in nood loop en 9 van de 10 keer gaat hij uit als ik hem opnieuw start.

Ls’

Ik heb alle foutmeldingen verholpen en als ik hem nu uitlees geeft hij geen foutmeldingen meer maar. Maar het probleem is nog niet verholpen.

Ik dacht aan de ECU storing omdat dat een veel voorkomend probleem is bij Astra. Maar vind het vreemd dat het dan tijdelijk verholpen is met opnieuw starten.

vriendlijke groet,

Benjamin

liviu2004
      Deelnemer

Youtube astra g pedal test.

B-Flex
        Deelnemer

Beste Liviu’

Dank je wel, hij gaf vier fout meldingen. Het is de auto van mijn moeder. Ze had hem hiervoor al naar een Opel garage en een vakgarage gebracht. Hun kwamen niet verder als dat de ecu vervangen moest worden en dat de geschatte kosten boven de twee duizend euro zou kosten. Wat de auto volgens hun niet meer waard was. Vandaar dat ik er maar aan begonnen ben.

Fijn dat er toch nog mensen met passie zijn. Die bereid zijn andere te helpen.

Denk dat ik er zo verder zelf wel uitkom. Hou je op de hoogte. Nogmaals bedank.. :good:

Vriendelijke groet,

B-Flex
          Deelnemer

Naja uiteindelijk word het toch een nieuwe ECU, heb er een met code 150 euro. Hopen dat ie het een tijdje blijft doen..

liviu2004
            Deelnemer

twee duizend euro, wow. Wat doet de mensen met de nieuwe ecus voorraad, slopen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.