Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra g xenon
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2009 om 18:33 #17214131
ik heb orginele xenon units gekocht compleet met starters en lampen weet iemand hoe ik de multiestekker aansluit en moeten de lampen aangemeld worden bij de opel mnv erik
14 november 2009 om 18:37 #17550896Moet je even Juffer1 u2u-en, die weet precies hoe dat moet, want er moet geloof in je bc een aanpassing gemaakt worden omdat ie anders denkt dat je lampen defect zijn, zoiets ofzo, maare hij weet er het fijne van.
Succes
14 november 2009 om 19:00 #17550897Stuur idd Juffer1 maar even een U2U, die kan je precies vertellen hoe dat zit.
Eventueel kan hij je ook wel helpen om dit in te bouwen.Er staat trouwens op http://www.AstraTuningClub.nl ook een How to voor deze ombouw.
14 november 2009 om 22:03 #17550898aanmelden hoeft bij de astra G niet,
als het komplete originele units zijn, met de originele starters en dergelijke, moet je gewoon de multistekkers aan je huidige bekabeling maken en dat is het.15 november 2009 om 11:24 #17550899Als het echt de orginele units zijn (dus met GM ballast onderop de unit geklikt) dan is het alleen een kwestie van een verloopje maken van je hudige bekabeling naar multistekker en de units inbouwen.
Hoe je dat verloopje moet maken vindt je hier wel in de How To en anders staat er op de ATC site een wat uitgebreidere How To.
Sucses met inbouwen !
Gr. Arjan
30 november 2009 om 16:43 #17550900Ik had gehoord via een autobedrijf electrische dat de bc blijft aangeven dat de lamp defect is en was volgen hun niet intelezen in de boord computer is daar een ander regeleenheid voor dat de bc dit niet blijft aangeven of is dit in te lezen mvg erik
30 november 2009 om 17:54 #17550901Neej, als jet GOED is aangesloten werkt De Xenon zonder melding.
anders is het niet goed aangesloten.
het controle systeem voor de verlichting bij de astra-G en Vectra-B is voor Halogeen en Xenon exact gelijk.
hoeft niks ingelezen te worden, en niks geprogrammeerd..
moet gwoon probleemloos werken, anders zit er iets helemaal niet goed aangesloten.
je kan bijvoorbeeld niet werken met relais ertussen, dan krijg je storing, gewoon als origineel aansluiten.
Willem
2 december 2009 om 20:12 #17550902Erik : zoals Wim ook al aangaf blijft je boordcomputer rustig mits je een goed setje Xenon koopt.
Als je een kwalitatief goed setje koopt hoef je inderdaad niet die biojgeleverde stekkers / relais te gebruiken : gewoon plug & play.
Ik heb met de Pilot en Camco setjes in iedergeval nog nooit laste gehad dat de BC een storing aangaf.
Gr. Arjan
3 december 2009 om 12:40 #17550903Klopt heb ook een pilot aangesloten op een astra g was plug and play geen last van gehad
3 december 2009 om 18:35 #17550904beste mensen weet iemand ook hoe ik de multisteker aansluit welke draden komen op welke pin dus waar komt het grootlicht enzevoort
mvg erik3 december 2009 om 21:12 #17550905origineel gepost door wim-v6
Neej, als jet GOED is aangesloten werkt De Xenon zonder melding.anders is het niet goed aangesloten.
het controle systeem voor de verlichting bij de astra-G en Vectra-B is voor Halogeen en Xenon exact gelijk.
hoeft niks ingelezen te worden, en niks geprogrammeerd..
moet gwoon probleemloos werken, anders zit er iets helemaal niet goed aangesloten.
je kan bijvoorbeeld niet werken met relais ertussen, dan krijg je storing, gewoon als origineel aansluiten.
Willem
volgens mij geeft de boordcomputer alleen een melding als 1 van de achterlampen stuk is.
teminste dat doet die van mij. als ik een lamp aan de voorkant stuk heb geeft hij niks weer. ditzelfde geld bij de kentekenverlichting.
3 december 2009 om 21:14 #17550906DIMLICHT geeft ie WELDEGELIJK AAN!!!
Parkeer / Stadslicht en Grootlicht word niet gecontroleerd, evenals kenteken verlichting..
Willem
3 december 2009 om 21:19 #17550907origineel gepost door wim-v6
DIMLICHT geeft ie WELDEGELIJK AAN!!!Parkeer / Stadslicht en Grootlicht word niet gecontroleerd, evenals kenteken verlichting..
Willem
waarom doet die van mij dat dan niet:hmmz
(astra g sport van 2001)
4 december 2009 om 09:20 #17550908Omdat de Lampcontrole module OF MID niet goed functioneerd..
Dimlicht word al gecontroleerd bij de Kadett-E met Check Control, zo ook de astra-F, en Vectra-A / Calibra met Check control, Vectra-B met MID, Astra-G met MID Omega-B.
Deze hebben ook alleeaal het zelfde kastje welke de verlichting controleerd.
Bij mijn Vectra-B ’96 geeft ie gewoon goed aan, Zelfs bij mijn Aftermarket Xenon, als er een lamp uitvalt.
Willem
6 december 2009 om 10:09 #17550909origineel gepost door astratjeg01hh
beste mensen weet iemand ook hoe ik de multisteker aansluit welke draden komen op welke pin dus waar komt het grootlicht enzevoort
mvg erikHeb je al op de 1ste pagina van de How To’s gekeken in het Astra gedeelte ?
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=79279&page=1en anders :
http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=43&t=797 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.