Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G x16xel veel blauwe rook en 3 cilinders.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2014 om 23:28 #18221215
Van te voren heb ik de boel schoon gemaakt. Voor de bougies er uit gingen.
Ik wou die plas olie expres niet in de cilinders hebben ivm de rook die die dan produceren zou.Het waren overigens opel bougies.
4 maart 2014 om 23:41 #18221216Is ook Bosch
Willem
6 maart 2014 om 12:22 #18221217Heren, wat een heerlijke discussie weer :jerry: . Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken. Maar het heeft er alle schijn van dat het lek klepseal is. Al blijf ik het vreemd vinden dat de bougie’s droog zijn! Je zou toch zeggen dat wanneer de klepseal(s) lek zijn de bougie’s nat zouden moeten zijn..
6 maart 2014 om 12:34 #18221218Waarom zouden ze dan nat moeten zijn? Klepseal lekt dan vaak pas bij de inlaatslag en is dus al verbrand weer bij de uitlaatslag. Enige is dat je bougie wat verkoold zal zijn.
6 maart 2014 om 12:36 #18221219@Fearless wrote:
Ach ja ik weet wel dat bij jou het gras altijd groener is als het gaat over auto’s wim. Ik heb dit nu voor de hand gehad. En na het vervangen bleef de boel droog en was het probleem opgelost.
Ik snap je reactie volkomen, haha maar weet ook dat meestal mooi groen gras wat het hele jaar zo is kunstgras is he!
6 maart 2014 om 13:09 #18221220@Haasje17, het was een gedachtegang van mij. Maar oke, heb ik weer wat geleerd. Wat zullen de kosten ongeveer zijn? Aangezien ik geen gereedschap ervoor heb.
6 maart 2014 om 13:22 #18221221Is een beetje afhankelijk van de garage, het kan namelijk zonder dat de kop eraf moet maar de meeste halen hem eraf.
Dus het kan tussen de 300 tot 1000 euro zitten. (kop gaat er dan natuurlijk wel af als je over meer dan 300 gaat praten).6 maart 2014 om 23:08 #18221222Ja dat snap ik inderdaad Haasje17. Ik zal eens informeren hier in de buurt en anders bij een mede forumlid.
Ik doe het meeste het liefst zelf, maar dan moet ik wel de middelen ervoor hebben.
Nogmaals, iedereen bedankt voor de reacties, ik heb in ieder geval al wat meer duidelijkheid :thumb7 maart 2014 om 10:45 #18221223Is het trouwens normaal dat de auto op 4 pitten blijft draaien? Ik dacht namelijk dat er op het moment dat er olie in de verbrandingskamer komt hij zou moeten over gaan op 3 pitten..?
7 maart 2014 om 11:13 #18221224Olie verbrand ook gewoon, als er water/koelvloeistof in komt loopt die wel slecht, maar olie zul je wel merken maar olie verbrand gewoon.
7 maart 2014 om 14:01 #18221225Ah oke, weer wat geleerd;) :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.