Astra G X16XEL valt uit bij start maar start wel weer

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G X16XEL valt uit bij start maar start wel weer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Jiang153
    Deelnemer

Zojuist toen ik m’n auto ging starten nadat die 2 dagen heeft stil gestaan viel die gewoon uit tenzij ik een zelf paar seconden op ca. 1500 toeren hield, dan bleef die namelijk wel draaien. Ik kon een wel gewoon weer opnieuw starten.

Het rare is dat als die eenmaal stabiel start en je ermee rijdt er ook gewoon niks meer aan de hand is. Geen haperingen of stotteren tijdens het rijden oid. Tot nu toe is dit nog maar 2x voorgekomen in de 11 maanden dat ik deze auto heb.

Suggesties wat het kan zijn? Auto betreft een Astra G.

———–

Nu we toch bezig zijn; heb ook het gevoel dat er blaadjes oid bij mijn ventilator zit. Als die zeg maar op stand 1 blaast dan hoor je heel soms een zacht piep geluidje. Op alle andere hardere standen hoor je niks.

[img]https://data.motor-talk.de/data/galleries/89209/67387/bild-1.jpg[/img]

Vroeger was er zo’n gast die kon vanuit het dashboardkastje bij de ventilator om een aantal blaadjes eruit te halen maar geen idee waar die ook alweer z’n hand stak

mitchelvm
      Deelnemer

Ik heb het zelfde probleem, optrekken na een tijdje stil gestaan te hebben moet ik minimaal 2000 toeren maken om de motor niet uit te laten vallen.

Heb gehoord dat injector cleaner groot deel van het probleem al oplost, ga het vanmiddag zelf even proberen ?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.