Astra G: welke leds? Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G: welke leds? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 9 mei 2016 om 08:29 #17276542 Chris426Deelnemer Lid sinds:23 May 2014 Hoi Opelvrienden, ik heb laatst blauwe leds ingebouwd in de teller, tid en kachelpaneel van m’n G (de rest volgt nog :p). Maar ik vind dat ze wat zwak zijn, kan overdag amper iets lezen van die TID en al zeker niet als de zon een beetje schijnt. Wat zijn zo de beste (lees: meest felle) leds die ik zou kunnen inbouwen? Zodat ik alles toch goed kan lezen zowel overdag als snachts? :p. Bedankt! 9 mei 2016 om 10:30 #18318416 Shane_Astra_gDeelnemer Lid sinds:12 December 2012 Crazyleds in engeland. Bekende plek, waar vele forumleden ook halen. Leds zijn fel Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen