Astra G vragen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G vragen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    pimmie89

Hallo allemaal,

Ik lees hier en daar over verborgen menu`s en dergelijke dat je bijvoorbeeld via je boordcomputer je temperatuur kan uitlezen en dergelijke.

Maar wat heeft de Astra G uit 1998 precies allemaal voor leuke extra dingen die ik niet weet.

Heb ook gelezen over je fouten uitlezen of resetten doormiddel van paar knopjes indrukken?

Zijn er nog andere leuke dingen om te weten wat er meer verstopt zit.
      Vroeg het me allemaal gewoon af….

Wel heb ik een klein probleempje met de tijd van de boordcomputer. Ene keer doet laatste getal wel goed andere keer niet. Voorheen nooit gedaan.

Dit weekend bezig geweest met grote beurt

* distributie
      * waterpomp
      * bougies ( NGK )
      * luchtfilter
      * olie filter
      * interieur filter
      * Remschoenen, remschijven, remblokken
      * rem olie ( kroon )
      * Koelvloeistof ( kroon SP15)
      * Olie ( kroon 10W 40 )
      * Stikstof in banden
      * Airco check gedaan ( volgend jaar verschonen )
      * Benzine addititief
      * Olie 5 in 1 ( doorzichtig spul voor betere motor prestaties )
      *

Denk morgen of woensdag klaar. Vanavond distributie gedaan. Waterpomp was nog van de fabriek….

Vorige maand trekhaak eronder gezet ( 160 euro ) afneembaar van thule/brink

Ga namelijk over 3 weken met de auto richting Rome.
      En over 2 weken wordt hij mooi in de wax gezet door een poets bedrijf en met Teflon gespoten.

Kun je overigens makkelijk met behulp van een blokje de RDS van radio op de boordcomputer laten zien? Heb namelijk gewoon zelf ingebouwde radio maar vind wel mooi om daar op te zien.

Verder nog iemand tips of dingen.
      Heb Astra G uit 1998 een hatchback – Rood – sport uitvoering – 5 deurs.

Wanneer hij schoon is en al zou ik foto`s op het forum plaatsen.
      Gr. Pim

oeshkar
      Deelnemer

origineel gepost door pimmie89
        Kun je overigens makkelijk met behulp van een blokje de RDS van radio op de boordcomputer laten zien? Heb namelijk gewoon zelf ingebouwde radio maar vind wel mooi om daar op te zien.
        Gr. Pim

Ja, kan heel makkelijk, afhankelijk van het type radio. Let wel dat het niet met alle radio’s gaat: Pioneer kan zowiezo wel (kijk anders even op Carmedia (link)). Ga er trouwens maar wel van uit dat het niet goedkoop is, gauw een euro of 100 voor stuurwieladapter en scherm. Het installeren stelt niets voor, alleen even de adapter tussen de radio en de ISO stekker van je auto zetten, het scherm in laten schakelen met de Tech en klaar.

Heb je trouwens wel stuurwielbediening?

pimmie89

Nee heb geen stuurwielbediening. Anders was het nog wel veel leuker geweest.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.