Astra G, versterkerkabels leggen achter deurdorpels, stoel e

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G, versterkerkabels leggen achter deurdorpels, stoel e

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17841369
    NL-Kevin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 May 2011

      en als je het echt zo wilt doen, er lopen onder de auto wel kabels door.
      maar ik zou het inderdaad ook gewoon binnendoor doen.

      #17841370
      Astraman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 July 2004

        Nou het gaat mij er meer om dat ik geen trek heb om een gat te boren voor de kabel. Want ik begrijp dat dat moet aangzien ik een 1600 heb zonder cruisecontrol…

        #17841371
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          @Astraman wrote:

          Nou het gaat mij er meer om dat ik geen trek heb om een gat te boren voor de kabel. Want ik begrijp dat dat moet aangzien ik een 1600 heb zonder cruisecontrol…

          een gat boren is niet zoveel moeite hoor,had ik ook gedaan bij me vorige astra.
          toen bij de passagiers kant aant einde een gat geboort, dan weet je zeker dat je niks van de motor raakt, want daar zit zat ruimte.

          maar ist niet zo dat elke astra dat standaart gat heeft bij de bestuurders kant? :S

          #17841372
          derartz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2011

            @Astraman wrote:

            Nou het gaat mij er meer om dat ik geen trek heb om een gat te boren voor de kabel. Want ik begrijp dat dat moet aangzien ik een 1600 heb zonder cruisecontrol…

            wat voor motor code heb je? begint dat met Z? b.v Z16xe ofzo? want dan heb je een elektrisch gaspedaal en dus een vrije stop in je shutbord waar de kabel doorheen loopt. heb je die stop uberhaupt al gevonden in je auto of niet?

            #17841373
            NL-Kevin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2011

              ik heb ook een 1600 en heb hem nog net langs iets anders kunnen proppen, het was niet makkelijk, maar wel gelukt;)

              #17841374
              Astraman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 July 2004

                @derartz wrote:

                @Astraman wrote:

                Nou het gaat mij er meer om dat ik geen trek heb om een gat te boren voor de kabel. Want ik begrijp dat dat moet aangzien ik een 1600 heb zonder cruisecontrol…

                wat voor motor code heb je? begint dat met Z? b.v Z16xe ofzo? want dan heb je een elektrisch gaspedaal en dus een vrije stop in je shutbord waar de kabel doorheen loopt. heb je die stop uberhaupt al gevonden in je auto of niet?

                Nee daar zit de gaskabel doorheen. Het is een x16xel. Vandag xenon ingebouwd dus gelijk even gekeken. Isolatiedeken een deel losgehaald om te kijken of er niet eentje achter verstopt zat maar niks te vinden verder. Ik heb nog gekeken rond de kachelradiator want ik heb geen airco dus ik dacht wellicht daar een loos gaatje, maar niks gezien nog…goed nou zei iemand dat die sub die ik heb wel gewoon op de 12v zou kunnen, het is een simpel actief caliber subje (wat is jullie mening daarover?), maar dan moet ik nog een keer draden leggen naar voren want ik heb ook nog een oliedruk en temp metertje liggen die ik graag wil laten werken.

                #17841375
                Astraman
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 July 2004

                  @NL-Kevin wrote:

                  ik heb ook een 1600 en heb hem nog net langs iets anders kunnen proppen, het was niet makkelijk, maar wel gelukt;)

                  Waar precies? En is het een 8klepper of een 16 klepper, kan net schelen.

                  #17841376
                  ive
                    Lid sinds:
                    13 December 2011

                    Ik heb een opel astra van 1998 een 1.4 16 V
                    weten jullie toevallig waar ik een kabel kan leggen? want ze hebben tegen mij ook gezegd aan het gaspedaal, maar daar vind ik echt geen rubbertje hoor?

                    #17841377
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      Onder de auto door zou voor mij geen optie zijn ivm brand en beschadigingsgevaar.

                      Overigens kun je bij een X motor (dus zonder cruisecontrole) ook kijken of je met de ontgrendelingskabel van de motorkap meekan.
                      Ik had in onze G een 25mm liggen en die heb ik daarbij mee laten lopen.

                      Kwestie van ruitenwisserarmen eraf, parafaan lospakken en gaatje bij het rubber erbij prikken. Je komt dan boven je zekeringkastje weer uit.
                      Ik heb voor de zekerheid na afloop wel even en randje kit gelegd.

                      #17841378
                      Dropsmurf
                        Lid sinds:
                        23 February 2013

                        ik heb een astra 1.6 16v 5deurs zonder cruise maar die dop heb ik wel zit alleen niets in. alleen er zitten 2 bakjes voor die ik er moeilijk uit krijg.

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.