Astra G VAN

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257594
    Luziano
      Lid sinds:
      4 May 2013

      Als newbie hier dan ook maar eens wat posten :).

      Vorige week mijn astra onderhanden genomen, is mijn nieuwe bedrijfsauto (doe poetswerk en klein onderhoud auto’s). Dus moet er wel een beetje goed mee voor de dag kunnen komen.










      Eerst heb ik de binnenkant te pakken genomen. Er was in gerookt, wat goed te zien is aan de zwarte zooi die uit de bekleding kwam.














      Vervolgens de buitenkant goed aangepakt. Helaas niet alle krassen weg kunnen werken, maar het zal ongetwijfeld een van de best uitziende Astra G VAN’s zijn die er rondrijden…
      Eerst de hele auto gekleid, vervolgens in twee stappen gepolijst en daarna in de wax gezet.
      Duur: 8 uur, met een kleine pauze..

      #18141642
      Juhroen
        Lid sinds:
        10 December 2011

        Hij is er zeker van opgeknapt! :thumb

        #18141643
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          leuk om te zien zo, hier uit haal ik nu ook dat ik mijn astra dus best nog krasvrij kan krijgen vergeleken hoe hij nu is ;)

          #18141644
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Netjes gedaan hoor ! Zo te zien een Shinex icm de Raffini lijn gebruikt ?
            (Volgende keer wel de pad vlak op de lak houden ;) )

            ik krijg als ik jou 3 deurs Van zie gelijk heimwee naar mijn oude 3 deurs G Van

            #18141645
            Luziano
              Lid sinds:
              4 May 2013

              Hee Juffer!
              En ja, precies zoals je zegt. En ik weet het, ik weet het. Bij een volgende detail gaat de auto de brug op. Dit is niet goed voor m’n rug.

              #18141646
              Dantji
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 December 2011

                Haha Ik heb z’n broertje ;)
                Van iemand uit Hoorn gekocht.

                Maar die van jou ziet er shiny uit zeg… moet je dit nu vaak herhalen?

                Heb jij trouwens al succes met het vinden van zo’n tussenshot?

                #18141647
                Luziano
                  Lid sinds:
                  4 May 2013

                  Das geinig. Bijna exact dezelfde km stand ook ondertussen(zit nu op 193xxx).
                  Deze kwam uit vijfhuizen. De man waarvan ik hem kocht had he-man een klant die failliet was en zijn rekeningen niet meer kon betalen. Dus misschiendat deze oorspronkelijk ook uit hoorn vandaan komt.
                  Als je de auto regelmatig goed wast (geen wasstraat!) dan kun je deze glans door jaarlijks even na te lopen met de poetsmachine makkelijk behouden/
                  Let wel op met het polijsten van het dak. Ik zie het vaker bij deze modellen. Het lijkt wel alsof de lak daar dunner is of van slechtere kwaliteit dan de rest van de auto.

                  Heb er overigens naast een lekke band en de aansturing van de pomp nog geen problemen mee gehad. Laatst een grote beurt gegeven en het KVS systeem even doorgespoeld (ivm lichte olie aanslag in het reservoir, nu geen last meer van). Loopt weer prima. Ook het vervangen van de bak olie heeft hem goed gedaan. Schakelt een stuk soepeler nu.

                  #18141648
                  Luziano
                    Lid sinds:
                    4 May 2013

                    Om trouwens nog even terug te komen op dat tussenschot. Nog niet gevonden helaas..

                    #18141649
                    Dantji
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 December 2011

                      Haha… Ik ook niet :) ben nu opzoek naar een template om er eentje uit mdf te maken. Mast nog geen een voor de G / mk4 tegengekomen.
                      En misschien ook iets voor de zijwanden achterin maken ( vooral tegen de herrie )

                      Heb verder nog niet echt veel gedaan, alleen een achteruitrij cameratje gemonteerd.

                      #18141650
                      Luziano
                        Lid sinds:
                        4 May 2013

                        Ik ben er wel 1 tegen gekomen, werd helaas net voor mijn neus weg gekocht..

                        #18141651
                        Dantji
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          31 December 2011

                          Ze staan ook wel op ebay.co.uk maar £100 pond…

                          #18141652
                          Juffer1
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            26 July 2006

                            Terberg al een benaderd of ze er niet nog 1 hebben liggen ?
                            Verzending via Ebay zal ook niet goedkoop zijn…

                            #18141653
                            Dantji
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              31 December 2011

                              Heb inmiddels een hondenrek gescoord, misschien kan ik die nog wat modificeren tottussenwand :)

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.